Jouw collectie op één foto deel IX

Oh, dat is niet bewust. In de rest van de collectie zitten verschillende horloges met een metalen band.

Ik denk dat ik 90% van de tijd horloges op non-metaal draag, vind dat qua draagcomfort en uitstraling prettiger.

4 likes

De huidige stand van zaken :partying_face: mooi aantal, vier horloges, vind ik persoonlijk.

46 likes

Slechts twee merken, maar toch heerlijk gevarieerd :+1:t2:

3 likes

Haha ja klopt. Niet eens helemaal bewust. De Flightmaster is al paar jaar in bezit en zal niet meer weg gaan… sowieso mijn beater / vakantiehorloge. De andere Seiko stond al lang op mijn radar vanwege de perfecte afmetingen en wilde graag een zwarte kast. De venezianico Redentore is een cadeau van mijn vrouw voor ons 12,5 jarig huwelijk en was zo tevreden en tevens nieuwsgierig naar de nereide GMT, dat dit mijn laatste NA werd. Stelt absoluut niet teleur :ok_hand: hun stalen banden zijn ook top

2 likes

38 likes

72 likes

Zo! Mooie set. Voor alle gelegenheden.

1 like

Voorlopig weer even klaar met drie duikerts en 2 (racing) chronografen van vijf verschillende merken.

:slightly_smiling_face:

79 likes

Gaaf!

1 like

Prachtige collectie (die we zien :sweat_smile:).

Als je twijfelt over de Zenith Shadow :roll_eyes:

3 likes

Update #zoveelste :man_shrugging: :joy:
De Bel Canto en Radcliffe zijn (helaas) nog incoming :date:

55 likes

Een deel van de collectie.

94 likes

Wow :raised_hands:!!

Jij gaat voor de prijs voor de meest bijzondere, kleurrijke en afwijkende collectie op het forum. Wederom een uniek overzicht Cihan. Jij wisselt sneller dan het licht :grin:

2 likes

Impressive, daar word ik wel even stil van :star_struck:

Zo. Mooi.
Dan ben ik benieuwd naar de andere koffers(s).

2 likes

Poehee… :ok_hand:

:point_up_2:

Prachtige collectie @Cihanski

2 likes

Heel benieuwd naar die Bel Canto!

1 like

Ik ook :star_struck: Rood/fuchsia LE met zwarte wijzers en ‘sobere’ versiering van het uurwerk :grin:

2 likes