Jouw collectie op één foto deel IX

Prachtige collectie. :clap:

1 like

Erg mooie collectie :ok_hand:

1 like

Nou, de horloges in de externe kluis liggen aardig te verstoffen. Volgens mij kan ik wel terug naar een 2-piece… of de rest verkopen en voor een 3-piece gaan door nog een topstuk te kopen. Het blijft toch een rare hobby.

50 likes

Prachtig

Hoe bevallen de Vertex ?

1 like

Waarom de Ranger weg dan?

Prachtige set :scream::heart_eyes:

1 like

Prachtig :heart_eyes:

1 like

Stuur maar een berichtje met wat je kwijt wil :wink:

Dit is ook echt top duo. Niets zo allround als een explorer en niets zo understated chique en ultiem dress watch als die Vacheron. Prachtig

3 likes

De M100 is zo’n gaaf horloge. De MP45 kan ik echt net hebben qua grootte. Beiden hebben ze gewoon alles wat ik zoek in militaire toolwatches.

Had centjes nodig voor de Vertex :grin:

2 likes

Hele mooie diverse collectie. Ben niet voor Tudor wegens die uurwijzer maar het zijn er maar 2, dus ça va :slightly_smiling_face:

1 like

Jezus Dennis, die band op die Vertex m100 🫢

3 likes

Smaken verschillen, maar zo’n bonklip zit heerlijk en past heel goed bij het thema. Gebruik deze voornamelijk voor foto’s want wordt eigenlijk nooit gedragen :see_no_evil:

The Bonklip is often associated with the first Rolex Viceroy, Bubble Back, and other watches worn by British Royal Air Force pilots, and was manufactured by the most prestigious bracelet makers including Gay Frères and JB Champion.

2 likes

De rest niet echt gelezen. Sorry. :grin:

6 likes

:joy:

Bonklip was de merknaam; en maakte dit type banden. Net als ook Gay Frères and JB Champion.

1 like

wel echt de perfecte combo dit.

1 like

Mooie set zo samen. Ik heb zelf ook geprobeerd naar een 2-3 piece te gaan maar vind teveel leuk om daarop uit te komen😂

1 like

Tof hoor!

1 like

Afgelopen weken even getwijfeld om de boel ernstig uit te dunnen, en up te graden, maar ik denk dat ik genezen ben. Ik kan gewoon van veel van deze geen afstand doen :man_shrugging:t2: heb een doos voor 12 stuks, en de G10 slingert overal rond dus kunnen er nog 2 bij. Mss eentje dit jaar, en eentje volgend jaar.

76 likes

Ik blijf jouw verzameling altijd erg leuk vinden. Veel afwisseling en net even wat andere stukken dan doorsnee :ok_hand:t2:

Hoe bevalt de Nomos Tetra? Prachtig met die plaat!

1 like