Blijft een knal collectie!
Ah toffe set met niet alleen maar alledaagse horloges
Bedankt Jorne. Die terta oogt erg volwassen op de pols, en draagt heel erg fijn, zoals een dress watch moet dragen, je voelt niet dat je het draagt. Qua dragen erg vergelijkbaar met de tank.
bedankt
Hier staat de tank ook nog op het lijstje, maar ik zat laatst de tetra te bewonderen en misschien is dat wel een leukere keuze… enige voorkeur tussen de twee?
Persoonlijk de tank. Betere afwerking, en gewoon een icoon. Toevallig deze ochtend nog dezelfde vergelijking besproken met een ander HF-maatje. Hij denkt dat de tank te snel saai voor hem wordt.
Prachtige set zo Vincent ! Stuk voor stuk prachtige horloges, mis ik nu de Turtle ? Of is deze al weer door ?
side collection spul Gerwin
Maar de doos-telling is wel fout nu.
Dank, dat helpt weer met de planning.
Dat gaat zo in deze hobby, je raakt de tel al eens kwijt.
Heerlijke collectie met - en van jouw eigen signatuur. Zeer authentiek en stuk voor stuk met een verhaal en daarmee uniek. Top
Wow bedankt Anthony. Prachtig compliment.
Mooi om bij elkaar te zien. Echte liefhebber met smaak
Bedankt Wouter
Wow, wat een collectie!
Like
Gorgeous
WoW
Respect voor de keuzes die jij gemaakt hebt Vincent. Smaakvolle collectie
Hier ook weer een beetje veranderd. Nog een Holthinrichs incoming. Verder zou ik volgend jaar denk ik wel een Cartier willen.
Coole collectie met veelzijdigheid aan merken, vormen, kleuren. Voor mij is de Nomos club daar de perfecte belichaming van en ook echt een top horloge