Jouw collectie op één foto deel IX

Blijft een knal collectie!

1 like

Ah toffe set met niet alleen maar alledaagse horloges :ok_hand:

1 like

Bedankt Jorne. Die terta oogt erg volwassen op de pols, en draagt heel erg fijn, zoals een dress watch moet dragen, je voelt niet dat je het draagt. Qua dragen erg vergelijkbaar met de tank.

bedankt :pray:

2 likes

Hier staat de tank ook nog op het lijstje, maar ik zat laatst de tetra te bewonderen en misschien is dat wel een leukere keuze… enige voorkeur tussen de twee?

1 like

Persoonlijk de tank. Betere afwerking, en gewoon een icoon. Toevallig deze ochtend nog dezelfde vergelijking besproken met een ander HF-maatje. Hij denkt dat de tank te snel saai voor hem wordt.

3 likes

Prachtige set zo Vincent ! Stuk voor stuk prachtige horloges, mis ik nu de Turtle ? Of is deze al weer door ?

1 like

side collection spul Gerwin :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Maar de doos-telling is wel fout nu.

2 likes

Dank, dat helpt weer met de planning. :wink:

1 like

Dat gaat zo in deze hobby, je raakt de tel al eens kwijt.

2 likes

Heerlijke collectie met - en van jouw eigen signatuur. Zeer authentiek en stuk voor stuk met een verhaal en daarmee uniek. Top :+1:

1 like

Wow bedankt Anthony. Prachtig compliment. :pray:

1 like

Mooi om bij elkaar te zien. Echte liefhebber met smaak :ok_hand:t2:

1 like

Bedankt Wouter :pray:

Wow, wat een collectie!

1 like

:ok_hand:

1 like

Like
Gorgeous
WoW
:star_struck:

1 like

Respect voor de keuzes die jij gemaakt hebt Vincent. Smaakvolle collectie :yum:

1 like

Hier ook weer een beetje veranderd. Nog een Holthinrichs incoming. Verder zou ik volgend jaar denk ik wel een Cartier willen.

65 likes

Coole collectie met veelzijdigheid aan merken, vormen, kleuren. Voor mij is de Nomos club daar de perfecte belichaming van en ook echt een top horloge

2 likes