Jouw collectie op één foto deel IX

Echt een fantastische collectie :heart_eyes:.
Ben er gezond jaloers op, zitten verschillende van m’n favorieten tussen

1 like

Haha Sweet 16, toch? Heb net een mooie kist van de Ali-sale voor 15 horloges gekocht… 1 om de pols en de rest in de koffer.

“It was zo bedoeld” :rofl:

2 likes

I’d do anything
For my sweet sixteen

2 likes

@Cihanski
Mooie colectie :ok_hand: :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Toffe collectie!!!

1 like

In de toekomst ga ik voor deze ook nog wel eens kijken. Hij begint steeds meer mijn aandacht trekken. Prachtig horloge.

1 like

Gewoon doen als het kan zou ik zeggen. De Flagship is echt prachtig en draagt comfortabel. Ik heb zelf de versie met de lichte wijzerplaat. Ben er nog steeds erg blij mee. En het is ook mijn ‘Flagship’ van mijn collectie.

2 likes

De Flagship heeft een mooie kast, een nog mooiere wijzerplaat en draagt met zijn 38mm
zeer comfortabel

Aanrader @Ypuh

23 likes

Heel mooi! Moeilijk om een favoriet te kiezen, maar de GS sbga407 staat hoog op mijn verlanglijstje voor 2024. Neem die maar dus :blush:

1 like

Een update hier: GS SBGN001 eruit, Explorer erin :blush:

88 likes

Welke kist heb je besteld?

1 like

He toch de Explorer! Ontzettend mooie verzameling zo zeg.

1 like

Mooie update :+1:t2::+1:t2:

1 like

Prachtig Jasper. Ik zou heel erg tevreden kunnen zijn met jouw samenstelling.

1 like

Wat een collectie. Heel mooi zeg!
Die Zenith is tof

1 like

Prachtcollectie!

Ik zie wel wat parallellen met mijn set trouwens.

1 like

Dankje! Er passeerde er eentje op het forum die ik niet kon weigeren. Ergens lonkt de BB54 nog, maar eerst even zien of de Explorer me die doet vergeten :blush:

:pray: ! Vroeg of laat moest er wel eens een Rolex komen he :wink:

Dank! Ik ben zeker heel tevreden!
Ik ben alleen nog steeds op zoek naar de ideale GS… misschien kijk ik nog eens voor een Skyflake volgend jaar. Maar eerst de horlogepot wat aanvullen weer :wink:

4 likes

5 likes

Dank! De Zenith is echt een bijzonder stuk. Die wijzerplaat licht helemaal op onder een bepaalde hoek. Eentje die ik ga koesteren alleszins :blush:

Dank! We vissen inderdaad bij momenten in dezelfde vijver, ik vind het altijd interessant om te zien wat je volgende aanwinst wordt. Je Tangente update is ook een hele mooie bv :ok_hand: !

1 like

Hele gave collectie Jasper zo. Explorer is ook geweldig en past er mooi tussen!

Alleen een Grand Seiko mag er nog wel bij, maar dat komt vast nog wel :ok_hand:

1 like