Jouw collectie op één foto deel IX

Dank! GS staat altijd hoog op het verlanglijstje, dat komt zeker goed :+1:

Wow, die groen gouden Speedmaster is zo gaaf!
En de Seiko is lekker funky.

1 like

Thanks, maar dat is een ome Ali versie die ik op een onbewaakt moment zomaar in m’n winkelwagen stopte :rofl:

Wilde ook een keer de Wolf of Wallstreet zijn :laughing:

Als er ooit een Speedy zou komen, dan graag deze:

18 likes

Wat een fantastische collectie zo Jasper :star_struck::+1:

1 like

Een prachtige aanvulling :ok_hand:

1 like

:crown:juwelen dit!

1 like

Prachtig en gebalanceerd :ok_hand:

1 like

Prachtige collectie Jasper :star_struck:
Nu nog de BB54 en een GS toevoegen?

1 like

Toevallig gisteren bij Hairspring Watches gelezen dat er daar precies 10 van gemaakt zijn: succes! :sweat_smile:

3 likes

Ach, dromen mag altijd :laughing:

3 likes

Gewoon te koop! @Cihanski

https://www.watchfid.com/watches/omega-speedmaster-145-012-67-racing-pre-professional/

En dan valt de prijs eigenlijk nog mee, als
Je bedenkt dat er maar 10 van zijn. :sunglasses:

4 likes

Waaaaaaaat? Een limited Speedmaster? Dat doet Omega normaal nooit dus echt een pièce unique dan zeg!

8 likes

Deze reactie is beetje kort door de bocht. Dit is een horloge uit de jaren 60. Omega was nog niet naar de maan geweest, laat staan dat ze daar elk halfjaar over opschepten met een kleurig bezeltje of secondewijzer in ‘slechts’ 2000 stuks.

Dit is écht speciaal.

4 likes

Zoals sommigen hier al weten: Wat betreft Speedmasters ben ik ontzettend kort door de bocht en in veel gevallen sarcastisch :wink:

6 likes

Hier ook een update. Die Tuna was het niet, snel weer weg :joy:

Cartier santos 2823 ervoor terug.

Mis alleen nog een duiker die je lekker op tropic kan dragen maar dat komt wel. Wil de UG daar wel voor opofferen.

40 likes

Die oudere Santos modellen hebben wel wat. Minder gepolijst, wat bruter. Heel mooi! :+1:

1 like

Danku heren! :pray:

Haha ja dat zou wel fijn zijn. Maar de horlogepot is helemaal leeg op dit moment, dus ik zal wat geduld moeten hebben! Misschien brengt Tudor tegen dan wel een ander kleurtje BB54 uit, eentje met burgundy bezel zou ook wel heel aantrekkelijk zijn! :thinking:

4 likes

@Petteflet hypetrain alert! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Erg leuk. Niet de geloven dat niemand die ug fs oppikt uit het blauw.

2 likes

46 likes