Jouw collectie op één foto deel IX

Hele mooie collectie.:ok_hand:

1 like

Heel gaaf, niet eerder gezien!

1 like

Hele mooie set.

1 like

Deel 1 zal ik jullie besparen: G-Shocks en nog veel meer waarvan je denkt … wat moet ik ermee. Veel afgelopen weken al verkocht :grimacing:

Deel 2: zal ik alles weg doen, behalve de Seamaster en over gaan op een GS, Tudor, Nomos of zo :thinking:
Ik word hier onrustig van. Is niet goed voor me :sweat_smile:

Deel 3: voornamelijk Seiko

27 likes

Wat is het eigenlijk, krijg het niet gevonden online

1 like

Heb je de gehele Swatch x omega collectie?

1 like

Yep @Stevil85 … al een tijdje nu, maar draag ze niet. Had ook een grote collectie Casioaks :rofl:

1 like

Als je ze niet draagt hup verkopen die handel en een mooie tudor erin. Als je ze allemaal kwijt kan zit je op 2-2.5k volgens mij

2 likes

176.0016

1 like

Doe mij zo’n probleem :grin:

Ik zou het ‘gewoon’ op het nachtkastje laten. Je kunt er ook een boek voor in de plaats leggen. Nah.

1 like

Heerlijk.
De Speedmaster en de Stingray :heart_eyes:

1 like

Hoeveel delen volgen er nog?

1 like

Nog een box vol denk ik van 24 stuks. Het werd te gek, dus e.e.a. verkocht. Over 1 jaar ziet het er anders uit. Denk dat ik naar 1 Box ga. Moet lukken, maar moeilijke keuzes maken.

1 like

Deze springt er echt uit! Geweldig mooi.

1 like

image

4 likes

De Skx is de nieuwe aanwinst, dus er moest even een nieuw familieportret worden opgesteld

26 likes

Als er niets weg moet zou ik het lekker niet doen.

1 like

De 3 rechtse in het blauw zwieren. 10% afschrijving per jaar, en we komen er wel uit.

Nee, ff serieus. De groene brigade gaat het niet graag horen, maar ik zou er de daytona uit halen. Brengt m.i. geen extra vreugde. Is misschien gewoon niet de beste periode voor zo’n move nu. Dus ff in de kluis duwen.

1 like

Gelukkig was het geen goed advies anders kreeg ik nog een tikkie ook :joy:

3 likes

Dat ligt er ook nog :joy:

1 like