Jouw collectie op één foto deel IX

Zijn er eigenlijk wel horloges doe je nog niet eerder gehad hebt? Maar wel hele goede toevoegingen. Is weer een topset! Wel jammer van de Dweller, een duiker hoort er toch wel bij. Misschien de Seamaster heritage?

1 like

Hier ook een update :partying_face:

Naast mijn daily (Tudor) en kantoor/nette horloge (Rolex) nu de Serica 5303-3 erbij aangezien ik een duiker voor de zomer en de vakanties miste. Positief verrast door deze en weer helemaal blij met mijn set.

52 likes

Momenteel:

43 likes

Ik ben er nooit lang vriendjes mee. Maar komt er vast wel weer (eens) een.

2 likes

Hoe is de maanplaat in deze nieuwere versie tov de oudere versie (die ik nog steeds heb :ok_hand:)?

2 likes

De bespoke Staudt Chrono met Benzinger guilloche wijzerplaat is geleverd
Nubuck band helaas te lang dus die wordt netjes geruild voor standaard lengte
Nu even op een Molquin hunter Green voor de “family shoot”

53 likes

Mooier. Sterren beter gedetailleerd.

4 likes

Ik zou het gele maantje wel missen, de oude (kortere) secondewijzer heeft ook mijn voorkeur. Verder lijkt de nieuwe mij op de foto’s beter, en natuurlijk een uurwerk upgrade.

Gave collectie @tompj

1 like

Tof, die witte Breitling.

1 like

Complete set voor de sfeer.

Ik heb weinig wensen…
Alhoewel een witte Globemaster al lang op het lijstje staat. Denk ook vaak over het inwisselen van de SG Snowflake voor een nader te bepalen blauwe semi dressy GS

73 likes

Pfoe! Mooi!

1 like

3x Staudt. Cool :sunglasses:. Gefeliciteerd met de guilloche

Mooi en gevarieerd Richard :+1:t2:

1 like

Geen verkeerde set, Richard. :ok_hand:

1 like

Thanks. De NA van vandaag

1 like

Thnx

1 like

42 likes

De laatste spullen mee voor naar de nieuwe woonst… Horloges en hond :grin:

25 likes

Topcollectie! Echt heel mooi. Ik zou zelf alleen de Rolex vervangen door een GO SeaQ, maar verder zit ik hier vrij jaloers naar te kijken :upside_down_face:

3 likes

Proficiat :grin::+1:

1 like