Jouw collectie op één foto deel IX

Die is al gekomen en gegaan… Maar ik ben het wel met je eens. Voor de rest: mooi @tompj! Is de Navitimer al terug en/of al weg?

1 like

Actuele stand van zaken hier, tenminste, hetgeen op z’n minst af en toe gedragen wordt:

Momenteel heb ik niet direct wensen of ideeën. Eigenlijk ben ik wel tevreden. Strepen en suggesties doen mag desondanks altijd :slightly_smiling_face:

36 likes

Mooie mix en mooi dat je tevreden bent :ok_hand:
Hoe is die Wolbrook?

1 like

@Vinner wil dibs

3 likes

Nee. Die zou ergens eind deze maand/begin juni moeten komen.

1 like

Mooi!

Mooie mix.

1 like

Wow! Wat een top collectie! Mooie variatie en een beetje off the beaten track. Heel cool om te zien!

Leuk! Vrij eenvoudig, maar wel met de juiste kleur en formaat. De band is op zich goed, maar sluit niet geweldig aan op de kast. Dat maakt niet heel veel uit aangezien ik toch niet zo van de stalen banden ben. Voor de rest is het (voor mij dan) precies de juiste upgrade ten opzichte van de Seiko 5. Ik ga er binnenkort nog wel een topic aan wijden.

Ik ben benieuwd wat je ervan zult vinden. De kleurencombinatie blauw/zwart lijkt me mooi, maar ik vermoed dan toch enigszins dat hij het gaat afleggen tegen je Nomos.

1 like

Mooie collectie, zo! Maareh…

O.k., de Seiko 5 wisselen voor een Squale 1521.
Squale 50 Atmos Black Blasted 1521-026/A 1521BKBL.NMT - SeriousWatches.eu

4 likes

Dat had ik nou echt niet van je verwacht! :joy:

1 like

Ik kan soms heel onvoorspelbaar zijn, he?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Plan is nu om hem weg te doen. Maar wie weet.

1 like

Heerlijke set. Bb54 zou er top bij passen

1 like

Is hem al toegezegd voor ik hem zelf om de pols had :rofl:

4 likes

Leukste wat er is. Als een of twee je zo goed bevallen en deze ook echt veel draagt! Krasje hier en daar en jaren van genieten.

Veel blijft mint hier op het forum en mede door het flipperen.

1 like

Leuke set!

1 like

Mooie collectie, leunt heel nauw aan bij mijn smaak. Maar het wordt wel eens tijd om die 5kx te ruilen tegen een echte duiker.

1 like

Werkelijk prachtige collectie Richard :smiling_face_with_three_hearts:!

Misschien is dit wel een mooie GS dan:

Geen aandelen of iets dergelijke gewoon een horloge wat prachtig zou passen mijns inziens.

2 likes

Mooie set hoor! Goede keuzes :ok_hand:t2:

1 like

Nou @Meistersinger, de kogel is door de kerk. Het is een vintage Heuer Autavia GMT Pespi geworden :heart_eyes:

Nu is het heuer iconic trio compleet met de Monaco, Carrera en de Autavia! Erg content met de set

69 likes