Jouw collectie op één foto deel IX

:star_struck::heart_eyes:

1 like

Geweldig trio!
Mooi gekozen, complimenten voor je smaak :laughing:

1 like

Dat is een hele mooie!

1 like

Klopt wel. Nu de Wolbrook er is zie ik ook niet zo veel bestaansrecht meer voor de 5. Dus de kans is groot dat die gaat verdwijnen.

De Wolbrook zie ik eerder als skindiver. Old school vibes. Dus daar mag gerust nog tool bij.

Bvb SPB313. Of goedkoopste upgrade: gewoon een SKX ipv 5KX

Tja, ik moet wel zeggen dat ik niet zo wakker lig van het verschil tussen 100, 150 en 200 meter waterdichtheid, maar ik begrijp je punt wel.

Op termijn kan het best zijn dat er nog eens een SPB317 of iets dergelijks komt. Ik weet alleen niet hoe nuttig het is om 2 duikhorloges te hebben terwijl dat het type horloge is dat ik het minste draag.

Prachtig :heart_eyes_cat:

1 like

Buitenzwieren dan, en dan zie je wel wanneer het jeukt

1 like

Nou, dat mag je idd wel zeggen! Gotta catch 'em all! Nou jij hebt ze compleet: the holy trinity! Ik had je al gefeliciteerd, met deze super mooie NA. Maar nogmaals: congrats en geniet ervan!

1 like

Mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Nu nog een auto die wat beter aansluit bij je horloges :joy::grimacing:
Prachtige GMT trouwens!

1 like

De collectie is al geruime tijd stabiel, maar er is jeuk :joy:

De Glycine uit 1967 mag daarom het nest verlaten.

Daarnaast nog steeds de behoefte aan iets blauws. Misschien de Tudor BB41 (zwart) omruilen voor een blauw exemplaar?
Dan nog wel de uitvoering met blauwe smiley (ETA) dial. Maar ik weet het nog even niet…De Omega Aqua Terra blijft ook lonken.

18 likes

Is voor de bakker :checkered_flag: :hugs:

7 likes

Zeker leuk, zo’n S2000. Maar met zo’n vintage Autavia zou ik dan graag zoiets rijden.

Voor wie de horlogehobby nog niet duur genoeg is. :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Eens me hele “collectie” op de foto.

16 likes

Zilver is ook mooi

13 likes

Recent de lefty aan mijn collectie toegevoegd. De collectie vind ik nu echt te groot en het horlogepotje moet weer worden gevuld. De Aqua Terra en Tudor staan inmiddels in het blauwe gedeelte. Mogelijk volgen de IWC Portugieser en Grand Seiko GMT later nog.

48 likes

Die art deco à la Reverso vind ik ontzettend tof!

1 like

Is een Z173, heritage model uit eind jaren 90 - begin 2000. Leuk ding inderdaad; wel vrij klein met 22x36 mm.

Flink de collectie uitgedund afgelopen weken….dit is overgebleven…eruit gegaan Sinn 104, Seiko SNE529 en de Colt 41…

61 likes