Jouw collectie op één foto deel IX

Die Timex naast die Explorer :joy: wat een mega collectie :ok_hand:

3 likes

Thx! Ja, ik vindt het contrast zelf ook erg mooi. Vond de originele bracelet iets te druk, dus hij zit nu op een Casio bracelet.

2 likes

Wat is dit een bizar mooie collectie KC :heart_eyes:

2 likes

Super toffe collectie! Die Montblanc is echt een snoepje.

1 like

Toffe set! Die Patek heb ik ooit in Enschede om de pols geslingerd, kan dat kloppen?

1 like

Een van de meest stoere en mooiste collecties door de combinatie van topmerken, vintage, independents en instap merken. Oftewel hele toffe variatie. I like :+1:t2:

2 likes

Thx Anthony! :beers:

Dank je wel! Ja, dat was m’n allereerste mechanische. Zocht toen naar die ene speciale one-watch-collectie om oud mee te worden.

Merci! Ik denk het niet. Tenzij het een keer tijdens een Watches & Wheels GTG was. Of misschien toen ik m 2 weken had uitgeleend aan Fratelli Daan.

Thx! Ik wordt er zelf ook een blij kind van :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Wat een collectie. Geweldig man!

1 like

Thx Speedy!

Mijn huidige collectie. Tevreden mee maar toch ook onrust.:confused: (De Speedmaster staat al in het blauwe deel). Ik zou graag nog een JLC Polaris of een wat dressier horloge aan de collectie willen toevoegen maar wil eigenlijk ook naar 3 tot 4 maximaal horloges. Suggesties welkom!

57 likes

Er staat een Polaris in het blauw van een lid dat gek is op Omega en vaak ruilt :thinking:

2 likes

Bedoelt @anon6060116EV deze?

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tr-jlc-polaris-date/462794

3 likes

Neen, deze

https://www.horlogeforum.nl/t/jaeger-lecoultre-polaris-22/443048

3 likes

Die heb ik gezien en heeft zeker mijn interesse. Er staat er echter ook eentje bij Jaap waar drie OEM-banden bij zitten en is mede daarom iets aantrekkelijker. Ben er nog niet over uit wat ik wil… vandaar de onrust.

Edit: idd de Polaris zonder datum. En de blauwe vind ik overigens ook top. Net weer wat anders dan mijn Explorer.

3 likes

Heerlijk setje zo!!

Speedy out voor een Zenith el Primero? De tricolor. Heb je nog een chrono die je op staal en leer kan dragen.

Echter niet echt dressy :sweat_smile:

3 likes

Die manufacture editie dan. Die is gaaf!:star_struck:
Of toch gewoon een zwarte Speedy?

Indrukwekkend… :ok_hand:

1 like

Pelagos fxd en speedy eruit, polaris erin

1 like

Daar neig ik ook naar. :+1:

Update na de aanwinst van mijn eerste Flieger. Dit zou het moeten zijn voor 2023 :stuck_out_tongue_winking_eye:

50 likes