Jouw collectie op één foto deel IX

Af en toe, zeker toen ik zag dat hij zo kort is blijven plakken. Maar intussen op de Navitimer van Tom gebotst, en buiten mijn verwachting om ging mijn vrouw er in mee als ze een ring kreeg. Dure zomer dus :joy:

2 likes

Wit/champagne is ook niet echt kleur.
Maar een ZEP doet elke collectie goed.

Jouw navitimer is dan ook een hele mooie :+1:t2:. Zou ik er niet uit doen voor de sinn.

1 like

Ja. Eigenlijk wel. Ondanks dat die eigenlijk bijzonderder is.

Maar de patina en wijzers van de normale
Speedy spreken mij wel meer aan. :sunglasses:

1 like

Erg tevreden met m’n collectie.
De Seagull, Q en Speedtimer draag ik bijna nooit, maar vind ik ook niet de moeite waard om weg te doen. Op vakanties gaat er altijd één Halios mee. En het vaakst draag ik nu de Sub, de Explorer en de Tudor.

87 likes

Die Timex naast die Explorer :joy: wat een mega collectie :ok_hand:

3 likes

Thx! Ja, ik vindt het contrast zelf ook erg mooi. Vond de originele bracelet iets te druk, dus hij zit nu op een Casio bracelet.

2 likes

Wat is dit een bizar mooie collectie KC :heart_eyes:

2 likes

Super toffe collectie! Die Montblanc is echt een snoepje.

1 like

Toffe set! Die Patek heb ik ooit in Enschede om de pols geslingerd, kan dat kloppen?

1 like

Een van de meest stoere en mooiste collecties door de combinatie van topmerken, vintage, independents en instap merken. Oftewel hele toffe variatie. I like :+1:t2:

2 likes

Thx Anthony! :beers:

Dank je wel! Ja, dat was m’n allereerste mechanische. Zocht toen naar die ene speciale one-watch-collectie om oud mee te worden.

Merci! Ik denk het niet. Tenzij het een keer tijdens een Watches & Wheels GTG was. Of misschien toen ik m 2 weken had uitgeleend aan Fratelli Daan.

Thx! Ik wordt er zelf ook een blij kind van :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Wat een collectie. Geweldig man!

1 like

Thx Speedy!

Mijn huidige collectie. Tevreden mee maar toch ook onrust.:confused: (De Speedmaster staat al in het blauwe deel). Ik zou graag nog een JLC Polaris of een wat dressier horloge aan de collectie willen toevoegen maar wil eigenlijk ook naar 3 tot 4 maximaal horloges. Suggesties welkom!

57 likes

Er staat een Polaris in het blauw van een lid dat gek is op Omega en vaak ruilt :thinking:

2 likes

Bedoelt @anon6060116EV deze?

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tr-jlc-polaris-date/462794

3 likes

Neen, deze

https://www.horlogeforum.nl/t/jaeger-lecoultre-polaris-22/443048

3 likes

Die heb ik gezien en heeft zeker mijn interesse. Er staat er echter ook eentje bij Jaap waar drie OEM-banden bij zitten en is mede daarom iets aantrekkelijker. Ben er nog niet over uit wat ik wil… vandaar de onrust.

Edit: idd de Polaris zonder datum. En de blauwe vind ik overigens ook top. Net weer wat anders dan mijn Explorer.

3 likes

Heerlijk setje zo!!

Speedy out voor een Zenith el Primero? De tricolor. Heb je nog een chrono die je op staal en leer kan dragen.

Echter niet echt dressy :sweat_smile:

3 likes