Jouw collectie op één foto deel IX

Leuke set!

1 like

Prachtig mooie collectie, ik zou daar niets van weg doen !
Alles top, echt. Gewoon sparen voor die Explorer. Met wat jij hebt is haast niet nodig. :+1:

2 likes

Prachtige collectie zo al. Maar als het dan zou moeten yema weg en door sparen :rofl::rofl:

1 like

Sommige horloges moet je gewoon nooit verkopen want je krijgt er veel te weinig voor, wat brengt die paar honderd euro? Houden is sowieso waardevoller over de loop van de jaren.
Hij moet echt niks verkopen vind ik. Wat is mis met sparen en een doel hebben, lange voorpret :grinning:

Edit ; het zijn er maar 6 he, dat is nauwelijks een collectie. :grimacing:

3 likes

Ja dat is ook zo :rofl::rofl: maar ja ik snap het wel.

De Speedmaster zou ook op nummer 1 staan om weg te doen. Daarentegen heeft het horloge met de rubberen band de meeste draagtijd gehad in de zomer.

Van dit leuke zestal niets laten gaan voor de Explorer 1. Punt

2 likes

Voor een Explorer I zou ik ook niets weg willen doen. Waarom iets moois inruilen voor een alledaags/instapmodelletje?

4 likes

Prachtig prachtig een doos vol (zo goed als) toolwatches. :ok_hand::+1:

Seiko, omega, tudor en rolex, meer heeft een liefhebber niet nodig.

Rlc zou gezegd hebben: ‘wat een pilaren!’

1 like

Die nomos moet weg.

Naar mij. :crazy_face:

4 likes

39 likes

Dat zouden bij mij de flippers zijn. 🫢
Die andere 4 zijn geweldig.

Minderen kan ook betekenen dat er geen aanwas meer komt. :wink:

1 like

De nomos heb ik ter gelegenheid van de geboorte van mijn zoontje gekocht. Zijn naam en geboortedatum staan in het horloge gegraveerd dus die gaat sowieso niet weg.

En voor de Chopard kan ik eigenlijk niks bedenken dat, in de prijsklasse wat ik ervoor betaal heb, qua afwerking gelijk of beter is dan de Chopard.

7 likes

Ik zou een Explorer 2 Polar doen voor de Cartier, Speedmaster en Yema.

Dat zou een top set zijn.

Is echt next level!
Als het die van DeDon is uit het blauw een tijdje terug, heb je echt een top aankoop gedaan.

:laughing:

1 like

Die Nivada

Dat zijn behoorlijk goede redenen om ze te houden inderdaad.
Vooral die eerste natuurlijk. Mooi om zoiets te doen. Ik ben er 14 jaar te laat mee.

1 like

1 foto wordt lastig :sweat_smile:

Hier een collage van zomaar wat vrolijke Japanners waar ik blij van wordt uit m’n verzameling

25 likes

En wat minder courant spul bij elkaar :sweat_smile:

21 likes