Jouw collectie op één foto deel IX

Wat een set zeg!

1 like

Dit is eigenlijk alles.
3 Breitlings en de Seiko van mijn overleden vader :relaxed:

45 likes

Vandaag m’n eerste gshock om de pols :sunglasses: dus heb er weer 6 in de doos. M’n datejust gaat denk ik plaats maken voor een chronograaf. Ben aardig weg van de nieuwe speedmaster hesalite, maar een JLC master control chrono is ook erg tof :thinking:

44 likes

Mooie Hamilton :wink:

1 like

Fantastisch set!! Ik zou willen dat ik het kon beperken tot zo’n set van 6 :frowning:

1 like

Mooie set.

1 like

Nu zonder de Speedy, die verkocht is.

Tudor echt als ‘daily’

42 likes

Niet zo super bijzonder, Cronos is in het land volgens de T&T, die komt er nog bij:

17 likes

fantastische collectie! :heart_eyes:

1 like

U bent klaar zie ik :smiley:
Prachtige collectie

1 like

Prachtig maar er kan nog wel een kleurtje bij als ik er zo vrij mag zijn :slightly_smiling_face: :upside_down_face: Met een knipoog hé

1 like

Blauwe FXD staat hoog op het verlanglijstje maar deze Sinterklaas lukt dat nog niet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

De main collection.
Er onstaat een thema: black en nodates :face_with_hand_over_mouth:

42 likes

Ben er zeer gecharmeerd van, ruime reserve en loopt vrij nauwkeurig. Draagt dus lekker weg in roulatie met 2-3 automaten :slight_smile:

1 like

Das mijn favoriete thema ook :ok_hand:

1 like

Mooi zeg! Die Nomos en Chopard springen er echt uit. En mooi om te zien dat er toch meer mensen gek zijn op PCL :yum:

1 like

Zeg @SSFS je hebt dikke uitverkoop zag ik. Ben je aan het indikken? gaat er wellicht iets nieuws bijkomen binnenkort?

2 likes

Update na de komst van de speedy paar dagen geleden.
De tudor staat te koop. Super gaaf horloge, zeker voor dat geld absolute top, maarja je kan niet alles houden.
Zou terzijnertijd wel eens een lichte plaat willen en een leren band.

44 likes

Mijn huidige collectie.

37 likes

Die Omega is top, maar die andere twee zijn dat ook.
Het blijft altijd een moeilijke keuze :thinking:
Eigenlijk heb je nu een perfect trio.

2 likes