Jouw collectie op één foto deel IX

Haha mooi, misschien influence je mij ook nog wel met die Datejust! Al vind ik die OP met zilveren wijzerplaat en geelgouden indexen ook wel heel mooi!

Veel plezier van de Seiko!

1 like

Lekker hoor! Wil je nog dat we met rode kruizen aan de gang gaan? Die Santos springt er wat mij betreft best wel uit. Heel tof!

1 like

Ja, misschien wel leuk. Wel met suggesties komen dan aub :upside_down_face::nerd_face:

1 like

Ah wat leuk, een actie voor het Rode Kruis!:+1:

Speedy Tuesday, Santos en de Tudor eruit, 116500LN zwart (die zakt komend jaar nog wel een beetje) er in.

1 like

Zo. ST, red coral, YM en Pelagos eruit. De 16570 laat ik erin omdat ik weet dat hij net weer terug is.
Erin: 18238 (vooruit een 18239 als je ingetogen wil), een normale Speedy en een 126655 erin. Klaar.

Edit: Ik had geen zin om te rekenen. Maar als je dat niet redt, dan de Panerai ook eruit. Of de LV, als het moet.

Wat je ook doet, niet de

6 likes

Wat een slecht advies. Santos en Breitling eruit, net als de LV.

Die snap ik dan weer wel. Moet ook wel lukken, met dat nieuwe budget.

2 likes

ST blijft sowieso. Ben ik echt heel blij mee. Santos zou kunnen, Tudor is mijn vakantie beater maar zou eventueel kunnen. De 116500 zie ik nog wel een keer gebeuren. Zwart.

ST blijft, zie hierboven. De coral draagt mijn vriendin vooral dus herrie in de tent. YM mag, Pelagos, zie hierboven.

18238 ja maar misschien dan toch eerder een 18239 om de rede die je geeft. 126655 is vet!

Normale Speedy :joy:

Die 806 gaat er niet uit, veel te blij mee. LV zou kunnen.

3 likes

Het heeft geen zin hierin te strepen omdat @Rolopalooza toch wel zijn eigen gang gaat.

Blijft sowieso een superset, wel tegen een echt ijzingwekkend vermogen wat daar in horloges zit zeg :skull::hugs:

2 likes

Lastig publiek inderdaad.

Oké, nog een wat minder rigoureuze poging: YM en Pelagos eruit, GRNR erin. Of hoe die nieuwe TT GMT ook mag heten.

1 like

Gaaf, maar erg ‘Rolex heavy’ wat mij betreft. Een Speedy 3861 moet erin. Een aantal Rolexen eruit.

Breitling zeker houden. Cartier en JLC ook.

5 likes

Ik zou deze eens proberen:

Speedy en Tudor zou ik eruit doen gevoelsmatig.

Edit: je hebt eigenlijk gewoon een superset!

6 likes

Van je familie moet je het hebben :+1:
Wat een prachtige collectie Roald!

1 like

Eruit: Sub LV, OP, Tudor en Speedy (YM misschien ook)
Erin: Sub of SD 5-digit

Prachtige set heb je!!!

1 like

Wat dacht je hiervan?

16 likes

59 likes

Jij bent wel van de bijzondere wijzerplaten hè…

Mooie verzameling zo.

1 like

I like the way your brain is wired…

Kan ik inkomen. Die TT GMT is heel tof.

Wat mij betreft ook.

Ik zou graag een Octo Finissimo toevoegen maar mijn pols trekt dat niet.

SD 16600 gehad. Achteraf zonde dat die wegging…

Ja! Maar over een paar jaar ergens als de grote opruiming komt.

1 like

Oeh ja!

Oh ja…

Oeh ja!

Ah, ja.

11 likes