Jouw collectie op één foto deel IX

:joy::joy:

3 likes

That’s my thing :wink:

5 likes

Eruit

Erin

10 likes

Niet alles even mooi Cihan, maar wel een van de gaafste en meest unieke collecties van HF. Je inspireert ons veel en vaak :pray:

5 likes

Had ook wel eens eentje van Alexander Shorokhoff verwacht bij jou.

8 likes

Staat hoog op het lijstje!

10 likes

Geen regulator chrono?

6 likes

Nee.

1 like

Nice! Maar heb volgens mij nu een viertal regulators in de verzameling dus hoeft niet perse :rofl:

9 likes

Zijn allemaal tof :+1:

1 like

Die SM300 is heel tof :ok_hand:

1 like

Er staat er weer één in het blauw :wink:

Dat zou wel eens fijn zijn, als het andersom gebeurd. Kost mij wat minder namelijk :sweat_smile:

Als je de OP kan krijgen, zou ik dat misschien wel doen. Maar die was (voor mij) niet makkelijk te krijgen

Misschien als de kluizen open gaan :joy:

1 like

Boh zou het niet weten hoor.

De YM en de DJ zou ik dan zeggen.

Misschien nog wat downsize in aantal. Je hebt dan de luxe dat je van die centen iets kan kopen wat helemaal anders is.

Iets met een mooi handmatig afgewerkt uurwerk met anglage.

Vacheron, Moser, etc

3 likes

Deze eruit, ook meteen doorpakken. De Rolex bij je vriendin inruilen voor een Chanel tas of Cartier bracelet. Met de vrijgekomen funds:

11 likes

Oh- en voor de vakantie nog een 114270. :white_check_mark:

2 likes

Strepen?

Sub, Tudor, blauwe JLC & explorer eruit.
Daar één knaller voor terug.
Of gewoon niet & lekker door met kopen. :nerd_face: :crazy_face:

1 like

Zie ik nou dat de Vicenterra weg is? Jammer, vond ik een heel cool ding :sunglasses:

1 like

Ja, helaas! Heb m eigenlijk drie weken omgehad en toen is deze voor een servicebeurt vertrokken waar iets meer aan de hand was maar dat hebben onze toppers bij Q geweldig afgehandeld met mijn persoon :call_me_hand:

2 likes

Brute collectie man. Maar die groene Rolex eruit, voor een Vacheroni :ok_hand:t2:

19 likes