Jouw collectie op één foto deel IX

Heerlijke collectie Jasper :star_struck:
Benieuwd wat 2024 je mag brengen.

1 like

Wat een fijne collectie zeg! Alleen al de middelste vier maken een heel mooi setje :+1:t2:

1 like

De Nomos en Cartier doen mij persoonlijk minder, maar all in all :fire::fire:

Wat een lekkere collectie :heart_eyes:

2 likes

Mooie en handige etui!
Waar heb je deze gekocht?

1 like

Wat een heerlijke collectie zeg! Leuk om te horen dat je zo positief bent over de 54. Het overtreft dus de 58?
Nog even een nieuwsgierige vraag. Waarom de Explorer er uit gedaan?

1 like

Omdat ik de band niet goed op maat kreeg :disappointed_relieved: anders had ik hem gehouden! Prachtstuk met die witgouden wijzers en indices. Maar de 54 is een meer dan waardige vervanger.

Ik had een blauw gada horloge (weliswaar niet op staal), maar @herman78 heeft de Nomos Club losgepeuterd :smirk: . De Omega AT Skyfall blijft een hele mooie, wie weet wil @mhoutman of @Bauhaus er wel vanaf :wink:
of een blauwe GS op staal of titanium is altijd mooi…

Dank heren! En idem :wink: ik zeg dat het een rustig jaar wordt… :shushing_face:

:pray:

7 likes

Mmmmh de GS mag er wel naast staan. Maar op een heel andere manier dan :wink:

Delugs! Prachtige stukken inderdaad en heel compact :+1:

Klopt, wel spijtig! En de oudere modellen zijn me wat te groot. Terwijl een Ingenieur wel titanium mag zijn, dat past wel bij het imago vind ik. Maar een mens mag dromen hé :wink:

2 likes

Super collectie! Heel mooi in evenwicht.
Die GS… :ok_hand:t2:

1 like

Van harte met de nieuwe aanwinsten!

Hele mooie set zo. :ok_hand:

1 like

Hele mooie collectie! Lekker divers, wat kleur erin :ok_hand:t2::sunglasses: De set zou ook mij goed passen :grimacing:

1 like

Dankje! Die GS is wel iets bijzonders inderdaad :blush:

Dank!

Voor een mooi bod mag je ze hebben! Dan koop ik me wel een Lange :sweat_smile:

Nee serieus, ik ben ook blij met de combi classics en wat twists met een kleurtje. Nu even genieten weer van de rust :blush:

2 likes

Waarom niet?

Een DJ is geen Sub of Daytona.
Een GS zoals hij heeft is geen GS zoals Fate heeft.

Ik snap dat nooit zo goed. 2 Zo goed als dezelfde, ok… Daar kan ik inkomen.

3 likes

Of de Oris’en in een subcollectie doos en dan kunnen er weer 2 bij :wink:

De reden dat ik 2 keer een Oris heb is omdat het merk een warm hart toedraag en ik zo wat meer kleur in de horlogedoos heb. Van de meer premium merken kies ik vaker voor een echte klassieker, terwijl het bij Oris dan weer wat speelser mag zijn. En dan nodigt het al snel uit om er meer dan 1 te hebben.

Dat zou ik nu ook weer niet doen inderdaad. Als ik er 2 heb van hetzelfde merk is’t 1 dress en 1 sportiever. Dat kan diverser zijn dan 2 duikers van verschillende merken, dus ik ga me zeker niet daardoor beperken. Maar ik snap wel waar @mhoutman naartoe wil, met “maar” 8 plaatsen is het misschien jammer om 1 merk 2 plaatsen in te laten nemen. Er is nog zoveel moois…

Ik heb al geleerd dat je dat niet kan bedenken, maar je moet ze tegenkomen. 2024 zal wel raad brengen :slight_smile:

1 like

De vintage “collectie op 1 foto” mag eigenlijk niet ontbreken hier :blush:

47 likes

Oef, die rechter is een beauty! Wat is het type nummer?

1 like

De C-shape? 168.029 :blush:

1 like

de Ponitac’s in de collectie:

26 likes

31 likes

Flinke opruiming gehouden

40 likes

Nog de Sugess door zijn origineel vervangen :wink:

Mooie bonte verzameling.

1 like