Zwemmer - Duiker
Vlieger - Klusser
Sporter - Casual/Dresser
Gaaf, Khaki Scuba zie je niet zo vaak voorbij komen!
Telkens weer een cliffhanger wie er bij jou komt en weer mag gaan, genieten! Afscheid nemen lijkt voor jou niet zo’n probleem ;). Ik vind het mooi!
Is er wel een model waarvan je zegt: die had ik niet moeten laten gaan? Of viert de horlogepolygamie bij jou hoogtij en kijk je niet terug naar oude liefdes ?
Hele fijne collectie Peter
mooie 3-set waar alles mee kan.
Mooie Certina zeg!
Mijn collectie ziet er volledig anders uit dan de vorige keer maar hier kan ik wel even mee verder.
Wat naar mijn gevoel nog ontbreekt is een gewoon/simpel horloge als jullie begrijpen wat ik bedoel
Misschien een leuke Seiko. Keuze zat. Zit voor bijna iedereen wel wat tussen, prima kwaliteit en ook nog betaalbaar.
In jouw geval zou ik de omega toevoegen. Een echte toolwatch. Echter de vraag is of dat eigenlijk wel je smaak is … dus dan wordt het de cartier.
Ik heb omega gestemd.
Top collectie.
3 klassiekers. Niks mis mee.
Nou terugkopen dan!
Haha kansloos, de huidige eigenaar heeft met deze alle 5 van de GO serie in deze (toch wel unieke) kleur compleet. Zoektocht van 5 jaar begreep ik
Heb al een paar Seiko’s gehad maar die gaan telkens weer weg, heb er niet echt een klik mee.
Dacht eerder aan een field/pilot-achtig horloge, is sowieso iets voor in de toekomst, als er weer iets bijkomt gaat het een doordachte keuze zijn. (Dat zeg ik nu… )
beetje afhankelijk van je budget, maar kan idd prima een mooie GADA bij. Een goeie deal op een Tudor datejustachtige, een Sinn 856, of zelfs een Seiko 5… Ik ben erg blij met mijn IWC mk. XVI Spitfire in deze rol.
Dank je. Inderdaad een mooi ding. Maar ding brengt ongeluk denk ik Een paar jaar geleden opgeknapt maar heb het uurwerk niet goed werkend gekregen. Had er een nieuwe balansas is gezet maar om een of andere reden paste die niet goed en liep het ding erg slecht. Later een NOS balans gekocht maar die bleek bij aankomst compleet verrot. Verkoper bleef volhouden dat ik het geld terug zou krijgen maar nooit een cent gezien. Toen was ik er even klaar mee
Iets zonder datum, zonder getallen op de plaat enz. gewoon basic. zat merken die zoiets hebben
maar die blauwe linksonder is toch al minder aanwezig
Heb je die Radcliffe al? Was nog in preorder dacht ik?