Klopt, backer #102 en levering na de zomer. In gedachte al in de verzameling haha
Ja de Shorokhoff is inderdaad minder aanwezig maar voor mij al zeer dressy, hij krijgt zeker de nodige draagtijd maar soms hoeft het niet te dressy te zijn maar ook niet te aanwezig als je begrijpt wat ik bedoel.
Nu voor de komende tijd kan ik zeker verder met hoe mijn collectie er nu uitziet. Is gewoon leuk om al eens te denken en fantaseren over wat er nog kan komen
je bedoeld meer in de trend van sinn 556 en serica 4512, explorer 1. Saai, weinig aanwezig maar toch top zeg maar
meer tool
Tudor Ranger toevoegen
zoiets kan ook
Ook al aan gedacht en vaak naar gekeken, momenteel geen budget voor maar is zeker een optie in de toekomst
Ik dacht even dat deze al voor jou gereserveerd stond?
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tudor-ranger-m79950-0001-nl-fullset-2-595-00-eur/453051/3
Heb deze gezien en getwijfeld… maar momenteel andere financiele prioriteiten
Ik zei het destijds al
Hier vier ‘juweeltjes’ oftwel horloges gemaakt door sieradenbouwers
BVLGARI
Cartier
Chopard
En Rodolphe (buitenbeentje)
Alweer een collectie update, 2023 is een productief jaar. Alleen schiet de wishlist weer niet echt op met de aanschaf van de Aviator. Kwam op mijn pad, vind hem ontzettend gaaf en aangezien ik ook wel graag iets groens wou…
Dus wishlist blijft WIP…
Mooie collectie
Los van jouw wishlist Dresser? witte plaat?
Thanks!
Dresser gaat hem nog even niet worden qua smaak voor mezelf. Bovendien heb ik dat eigenlijk praktisch ook niet nodig.
Witte plaat ben ik vaak niet zo heel happig op. Maar de Chronomaster Sport met witte plaat vind ik wel erg gaaf! Ik moet dat horloge echt nog eens uitgebreid gaan bekijken en passen.
Tijdje niet op HF geweest, veel veranderd in de collectie dus bij deze:
Misschien gaat de Seiko 5 op rubber er binnenkort uit voor een andere zomerse “duiker”. Suggesties zijn welkom😅
Maar welke draag je het liefst?
Ik blijf die SBGX265 geweldig vinden!
Zeker!
Ja, simpel. Squale 1521: super comfortabel, geweldige looks, onafhankelijk merk met geweldige heritage en toch nog betaalbaar!
Redelijke rust bij mij met m’n collectie de laatste maanden. Geen flipper-drang. Alle vakjes zijn zowat afgedekt bij mij. Voor mij is er balans in dit geheel, ook geen drang naar duurder of meer prestige.
Ik kijk de laatste tijd wel uit of er geen Sinn U50 ergens oppopt, want het merk heeft me erg gecharmeerd en misschien kan ik wel nog wat stoerheid om m’n arm gebruiken.
Echt een harde dresser heb ik niet nodig in m’n dagelijkse leven. De Ball of de Sinn kunnen formele events aan in een pak imho.
De Sinn draag ik af en toe op canvas - dan is ie weer wat stoerder en tool’er. De vintage rus draag ik erg weinig - maar is gewoon geinig imho.
Dus mogelijks nog wel een U50 erbij of een leuke Fortis.
Of toch zo een Oris 65
Lekker plat en niet te toolig.
Die staat zeker op het lijstje! Maar ik vind m toch wat duur tov de seiko😅