Jouw collectie op één foto deel IX

Ja, ik ga natuurlijk niet over jouw budget. Maar het is gewoon heel veel horloge voor je geld. Heel goede kwaliteit. Kan (met af en toe onderhoud) de rest van je leven mee. Dus ja, wat is duur…?
Ik zou, als je een nieuwe overweegt, zeker even kijken bij
https://www.q-watches.com/artikelen/squale-nl

Gebruikt vind je trouwens voor tussen 600 en 700 Euro al een nette. Nou ja, het was maar een suggestie. Veel succes met het vinden van jouw perfecte zomer duiker!

2 likes

Erg leuke collectie :+1:

Die Perrelet is ook prachtig.

1 like

Inderdaad weer lekker gevarieerd! Welk zwart horloge staat in het midden?!

1 like

Dankjewel! Die Perrelet jumping hour is mijn eerste echt serieuze horloge. Ik heb hem gekocht toen mijn vrouw zwanger was van onze zoon. Die gaat dus nooit meer weg totdat de jongeman 18 wordt! :blush:

1 like

Het is zeker een superhorloge voor dat geld, maar het blijft veel geld voor een skere student zoals ik🥲.
Ik wil zeker ooit een squale proberen, dus wellicht dat er deze zomer iets van de collectie naar het blauwe gedeelte gaat…

1 like

Radcliffe “Le Dome”:

2 likes

Ben benieuwd naar de irl foto’s. De renders zien er knap uit maar op het filmpje zie ik toch veel imperfecties. Is natuurlijk wel geen hoge prijsklasse natuurlijk.
Had zowat hetzelfde als met de Chr Ward bel canto. Fantastisch mooi maar irl zag je slecht geschroefde schroeven, imperfecties vrij duidelijk etc.

Zeker benieuwd naar je foto’s en eerste indruk van zodra je de Radcliffe hebt :wink::ok_hand::blush:

1 like

Ai ik draag de Cartier het meest maar de Chopard en Bulgari zijn niet perse minder :wink: de Rodolphe draag ik als in een jaren 90 bui ben…:stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Zeker, je moet geen hyperwatch verwachten (al doet de video dat wel vermoeden haha)! Aan de andere kant, ik heb recent toch best lang geappt met Tayeb (eigenaar van Radcliffe Watches) en die gaf direct aan dat die imperfecties bij de definitieve productie er niet zullen zijn. Ben benieuwd!

Meen je dat? De Bel Canto staat erg hoog op het lijstje als “grail-ish”, jammer om te lezen!

2 likes

Kan ik me wel iets bij voorstellen, de santos kan goed als daily. De bvlgari en chopard zijn dan toch wel weer een stuk unieker en opvallender

1 like

Ah dat is nieuw, ik heb hem in bestelling staan en je bent de eerste die dit zegt. 🥲 Waar heb je dit gezien/gehoord?

1 like

Was in de eerste foto’s/filmpjes. Vind het nu niet direct terug. Zag je dat er paar schroefjes aangedraaid waren met precies een te kleine schroevendraaier waardoor lichte vervorming van de schroef zag. Kan idd zijn omdat het de eerste ‘test’ modellen waren en deze vlug klaar moesten zijn voor de media?

Zijn wel zeer knappe horloges voor dat geld, als ik wat meer foto’s zie en m’n schrik bekoeld/ongegrond is, kan het wel eens in de collectie komen :blush:

1 like

Leuke video van Watchfinder, die staat er net paar dagen erop?

Hoe zijn je eerste indrukken van het horloge?

1 like

Levering in Oktober, ik zal me dan melden :sunglasses:

Tijd voor een kleine update. Tuna en PRX Chrono eruit.

Doxa en Farer erin.

Ik ben aan het denken om de GS, Tudor/Panerai en misschien de Doxa eruit te doen voor een Sub of Seadweller. Any thoughts?

44 likes

Leuke collectie!

Ik hou van variatie en afwisseling dus ik zou het niet doen. Daarnaast zou ik me afvragen wat 1 Rolex heeft wat die andere horloges dan niet hebben. Puur persoonlijk :slight_smile:

7 likes

Dank je!

Niks bijzonders natuurlijk, maar ik heb nu zowat bijna alle merken (voor normale stervelingen) wel een keer meegemaakt, behalve Rolex. Daarnaast vind ik 6 horloges persoonlijk een beetje te veel van het goede. Met de Rolex zou ik dan mooi kunnen opruimen naar een 4 of zelfs 3 piece.

Dat is een beetje mijn redenering.

3 likes

Eens met @Piede dat dit puur persoonlijk is.

Zelf zou ik dit bijv wel doen, maar ben zelf iemand die liever 3-4 horloges in de collectie heeft.

3 likes

Ik zou het alleen andersom doen, de Yema en Farer en GS eruit. Dan moet je nog wel wat bijleggen, maar dan houd je de toppers :wink:

3 likes

Hele mooie collectie. De Doxa voegt, mijns inziens, nu echt iets toe.
Waarom er niet eerst even van genieten?

3 likes