Die hanhart blijft mij verassen.
Met de zenith en de 2 omega’s als toppers.
Wat en mooie horloges.
Hoe bevalt die witte pepsi?
Mooie collectie hoor.
Heel goed! De kleur van de wijzerplaat vind ik subliem. Vaak erg wit, maar nooit te wit. En de pepsi-bezel vind ik bij wit het mooist uitkomen.
Ik ervaar het horloge niet te dik. Een echte Tudor, lekker zorgeloos horloge
Thanks! Ben er best blij mee
Deze CWC past beter in het algemene thema van mijn collectie in vergelijking met de Christopher Ward vind ik. Wat vinden jullie ervan?
Ik vind dat je het thema binnen je collectie perfect hebt toegepast! Ook maak je geweldige foto’s!
Daarbij moet ik wel eerlijk bekennen dat ik de Christopher Ward mooier vind dan de CWC.
Eens!
Bedankt! Gelukkig heb ik de Christopher Ward nog in een geheime mini side collection gehouden . Net omdat ik ‘m zo mooi vind inderdaad!
Hele mooie collectie en een goede foto
Toffe set
Super leuk horloge, zo’n
Vaak serieus over gedacht om er een te bestellen. Maar dan kwam er weer wat anders op m’n pad. Alleen die vaste springbars lijken me niet zo handig. Maar misschien valt dat mee?
Mijn stem gaat naar de cwc, authentieker en meer gefocust ontwerp.
Het hangt er een beetje vanaf wat je precies zoekt eigenlijk. Voor een daily duiker is het misschien inderdaad niet zo handig, maar ik merkte zelf dat ik mijn duikers in het verleden 90% van de tijd toch op een nato aanhad. Dus dat maakt de overweging natuurlijk wat makkelijker. Ik kan ze in ieder geval enkel maar aanraden!
De CWC past in deze prachtige collectie top
Wordt het niet eens tijd voor je eigen topic?
“Cihanski’s collectie op één foto deel IX”