Jouw collectie op één foto deel IX

:rofl: met alles wat hij ooit had

1 like

6 stuks Cihan? Waar is de rest? Of ben je gestart met een side collectie

Ik zeg letterlijk “niet de huidige stand van zaken” :sweat_smile:

2 likes

Ik snap je vraag, maar de Radcliff komt in het paars en de variant die ik echt wil (blauw) was een Limited en niet meer te bestellen… ik denk dat de zwarte wel mooi contrast geeft met alle mechanica. Ben er nog niet helemaal over uit hoor, hulp is altijd welkom :smiley:

2 likes

Hmm, ik weet het niet. Misschien toch de Radcliffe in zwart (keuze moet nog in survey doorgegeven worden) en de Bel Canto in het paars… degradeert wel de Radcliffe vind ik…

11 likes

Optie/Selectie 1 wat mij betreft.
Verrassende en bijzondere horloges. Gaaf!

1 like

Ben het met @Anthony eens, optie 1

:+1:t2:

5 likes

Tag heuer toegevoegd, geen idee of deze het gaat volhouden, maar hij is wel leuk.

38 likes

Zou een mooie eigenwijze collectie zijn :ok_hand:

1 like

Leuke aanwinst Jasper :+1:t2:

De Tag past er perfect tussen. Mooie aanvulling.

Top maar inderdaad sowieso in het paars! Mooiste uitvoering mijns inziens by far! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Eigenlijk heb je helemaal gelijk, maar twee paarse is wel spannend man :sweat_smile:

1 like

Dat is toch echt de blauwe:

8 likes

Eens :+1:t2:

2 likes

Mooi, heeft wat GH vibes. Misschien verdwijnt mijn plaatsvervangende schaamte dan ooit. :rofl:

1 like

Hear hear :beers:

2 likes

Toch ook eens de volledige collectie erbij halen.

De tudor gaat er mogelijk nog uit maar ik heb geen idee wat er in de plaats moet komen :sweat:. Iemand tips? :sweat_smile:

De Prx zie ik me ook nog inwisselen voor een Christopher ward ‘twelve’.

50 likes

Na de twee nieuwe aanwinsten ook hier maar even een bijgewerkte compilatie. Best tevreden nu.

105 likes

Dj en globemaster niet teveel overlap?

Verder lekkere set… en geen duikers :scream:

1 like