Not completely forgotten 🫣
Wat een enorme collectie is er door jouw vingers gegaan. Mooie reis!
Leuke is dat het ook zo ongeveer op chronologische volgorde is
En op waarde
Waanzinnig dat je dit zo goed gedocumenteerd/gefotografeerd hebt.
Vanaf 2016
Toch niet helemaal vergeten, dus! Maar tjongejonge, wat een horloges!
Jammer. Zitten toch echt wel heel leuke horloges tussen de vertrekkers. Als ze niet in de weg liggen en het verder financieel niet hoeft, zou ik in ieder geval de Panerai en Nomos houden. En o.k., misschien ook nog de Breitling en Ebel. Nou ja, je zult er wel een goede reden voor hebben.
Indrukwekkend! Zitten er spijtgevallen tussen?
Paar die ik achteraf te snel heb weggedaan. De witte Globemaster, de 2e El Primero tricolor en de MUT.
Dat zijn inderdaad echte kleppers.
De VC lijkt me ook pijnlijk.
Als de Breitling ooit in het blauwe deel verschijnt, geef me tijdig een seintje
Op het moment was de keuze waarschijnlijk wel goed. Vooral de MUT kan ik me goed voorstellen. Veel mooiere dress watches kan haast niet
@tompj was de inspiratie voor de eerste en nu moet ik toegeven dat het weer kriebelt als ik die nieuwe van 'm zie
De witte Globemaster kan je oplossen
Meh, niet meer leuk voor die prijs
Mis je die skx niet ?
Heerlijk! Er zitten wel bijzondere stukken tussen… het is dat je niet alles kan houden helaas!
Ik heb tot en met 2021 ook ooit eens zo’n collage gemaakt, even aangevuld tot nu met de laatste 9 (de dubbele heb ik eruit gelaten voor het overzicht). Leuk om eens terug te kijken
Dat zouden ook mijn picks zijn. Misschien nog de Panerai erbij i.p.v. de Speedy. Welke ref is die Panerai?
Leuk om te zien zeg!! Die Heuer wil ik nog steeds een keer proberen
Gewoon de borstel er door, @tompj !
Hier ook serieus gehakt laatste week, en paar serieuze spaanders gevallen dus
Maar geeft wel rust.
En het volle horlogepotje geeft terug onrust en voorpret