Heel fijn duo! Nog een Day-Date erbij. Uitloggen hier en nooit meer terugkomen.
Ja tot zover de theorie
Die was mooi inderdaad! Nogal een glimmert wel, en dat hoor je van een GS fan…
Met een matte plaat zou hij nog mooier geweest zijn imho.
Nomos lekker behouden zeker of wat
Mooie collectie en goed om te lezen dat ze ook gedragen en gewaardeerd worden
Nomos ipv JLC MUT zou ik zeggen en je hebt een heerlijk kwartet.
Sowieso al fantastische set
De Nomos houden. Die is te gaaf om te laten gaan. Een vijftal is een mooi aantal toch
338
Understatement of the year, gave set hoor!
Mooie collectie. Het onderste deel zou wat mij betreft ook als eerste mogen vertrekken.
De speedmaster is in goede handen
Staat van de collectie momenteel, ik ben van 15 horloges naar dit gegaan:
Maar de rust is er nog niet! Waar denk ik dan aan?
Speedmaster upgraden naar de nieuwe versie met nieuwe clasp en saffier, ik wil ook genieten van de achterzijde.
De Oris is recent gekocht vind het een leuk horloge maar ik stoor me toch aan een aantal zaken, vooral de lume. Wellicht dat een BB 54 hier verlossing brengt. Ik heb lang getwijfeld tussen een Divers 65 en een BB 58 maar vond de 58 echt te dik.
DJ 1601 er uit voor iets anders? Ik ga binnenkort een Zenith Chronomaster Original passen. Of een Grand Seiko SBGN005G, 9F spreekt erg aan wegens het gemak. Het ideale vakantie horloge, dan mag de SKX009 welicht ook vertrekken. Of toch een Cartier Santos Medium. Twijfel, twijfel…
Die ZEP lijkt me te winnen.
Mooie collectie!
En goede gedachtes. Zo blijven we altijd bezig toch in de hobby.
Een Zenith is cool zeker waar
Mooi hoor! Die Oris heb ik ook gehad, als ik hem weer zie mis ik hem weer een beetje. 🥲
Ik zou de 54 eens passen als ik je tekst lees.
Prachtig horloge maar als ik één iets geleerd heb is het… passen. De ZEP mag er nog zo goed uit zien op foto maar als hij niet goed op de pols ligt wordt het niets.
Dank je. Dat bezig blijven klopt zeker en vast.
Volgende week gaan passen
Thanks. Ja ik heb er een beetje een liefde/haat relatie mee . De 54 staat op de shortlist om te passen. Momenteel wel nog erg moeilijk om daar de kans voor te krijgen.
Zeker gaan passen. Heb het nieuwe en oude model beide gehad en het nieuwe model valt/oogt mooier op de pols.
Yup, die nieuwe valt mooi Nieuwe kast is ook 10x mooier dan de oude. Maar idd zeker even gaan passen, draagt (vind ik) groter dan je zou denken van de 38mm maat aanduiding.
Wel een lichte voorkeur voor stalen band
Hahaha, prachtige collectie zo