Jouw collectie op één foto deel IX

Overlap is niet altijd slecht.

Dat is geen tank hè. :sunglasses:

2 likes

44 likes

Heel herkenbaar setje. Ik heb alleen ipv de Datejust een pelagos 39 op die plek in de doos!

1 like

Gaaf viertal

1 like

3 piece update.

De Gshock en een vintage Omega Dynamic (die al een tijdje is uitgeleend) staan er niet op.

57 likes

Mooie set. Die UG’s blijf ik erg leuk vinden.

3 likes

Leuk trio. Zou ik ook mee kunnen leven :grin:

3 likes

Bandje vergeten te pikken voor die UG? :upside_down_face:

Mooi trio zo :+1:t2:

2 likes

Beetje crappy collage. Maar het grootste deel van de set. Toch wel weer zin in een 16600 erbij. Ondanks dat ik wel wat overlap heb is er nog niet echt behoefte om iets weg te doen.

35 likes

Hele mooie set maar snel een andere band op je Zenith CMS :slight_smile:

2 likes

Vrijwel niemand is er zo enthousiast over als ik geloof ik😂. Meestal draag ik hem op leer aangezien ik de originele stalen band ook net niet vind.

1 like

Ja een klassieke duiker met donkere bezel ontbreekt en dat kan natuurlijk niet…

2 likes

En buiten dat vind ik een dweller serieus comfortabel dragen en gewoon cool. Ja, ik wil um.

1 like

De rechter.

1 like

Eens. Maar misschien beter even wachten tot de hype weer wat is gaan liggen.

5 likes

Welke hype? :innocent:

18 likes

Haha het is een andere dan erop zat :joy:

Denk dat het wel meevalt. Nog wat minder bekend en beetje de nieuwe polerouter :slight_smile:

4 likes

Ik zei niet dat het onterecht was hè. Ik ben fan.

Ja, daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in. De uitdaging lijkt meer te zitten in het vinden van een niet-afgekloven exemplaar dan in enorme prijzen.

2 likes

Voor Seiko :see_no_evil: maar inderdaad!

De Datejust? Zit ikzelf wel aan te denken…

Ik moet er wel bij zeggen dat ik de Datejust amper draag, Day-Date heeft vaak een onbewuste voorkeur en inderdaad overlap.

Santos is ook tof hoor, maar Tank is wel een ultieme klassieker.

2 likes

Cool man! En je bent één van de weinigen die zowel een grotere Santos als een Monaco kunnen hebben. Die staan negen van de tien keer gewoon niet.

1 like