Thanks!
Gek he, voor een 39mm horloge.
Thanks!
Gek he, voor een 39mm horloge.
Bij vierkant altijd even pythagoras loslaten op het verhaal, toch?
Wat was het ook al weer? 39*39 + 39*39 is het kwadraat van hoe hij draagt? 55mm dus. Wel jammer dat de PAM pleite is, ik vond 'm leuk.
Geweldig horloge, maar ik ben naar iets beters gegaan.
Wanneer komt je Shunbun? Perfect weer ervoor.
Dat moet z’n broer zijn dan. Die met die talenknobbel.
Oris eruit, Damasko DK erin. Blijf een zwak voor dat merk hebben en het voelt echt als een toevoeging.
Zinspeel een beetje met het wilde plan om wat af te bouwen en drie van het linker rijtje eruit te doen. Het zijn mogelijk de zomerse temperaturen, zal er niet (of slechts deels) van komen…
Mooi hoor!
Oeh. Ik zou echt de bb58 blue eruit kicken. Die Omega seamaster is genoeg diver.
Seamaster en BB kunnen in dit geval prima naast elkaar
Het zouden iig de Seamaster diver zijn en de GS Snowflake. Niet dat ik er echt op uitgekeken ben (m.n. de Seamaster niet, die is bijna nieuw), wilde plannen vooralsnog. Maar het is inmiddels een beetje veel…
Tuurlijk kan dat. Maar de seamaster vind ik veel nicer.
Heel mooie set! Het is moeilijk schrappen, er is voor alle stukken wel wat te zeggen
Makkelijk DJ wegdoen!
Lekker ruig! Geniet ervan!
Drie afbouwen? Wat komt er dan voor in de plaats ? Dat maakt nog wel uit welke drie je wil afbouwen…
niets, het idee is echt wat afbouwen.
Oké, ik zou ooit nog een blauwe of witte Globemaster willen
Moeilijk hé. Rationeel gezien zou ik dat ook moeten doen (incoming). Maar er is niets dat tegensteekt.
Ik zou de batterijen er een voor een uitgooien. en dan zien hoe het bevalt.
Hou.
Op.
Ik ben me aan het oriënteren. Daar gaan nog een paar maanden overheen, wat ik je brom. Maar het gaat gebeuren.
Waarom zou hij? De GS quartz en Spring drive zijn twee onderscheidende stukken techniek met superlatieve afwerking. De Damasko is de enige hard-core beater in het stel, als je de GS GMT netjes zou willen houden. De enige redundantie die ik zie zou in de hoek van de Seamaster vs BB58 blue kunnen zitten, maar dan nog zijn die zo anders dat ik geen goeie reden kan geven om de Seamaster weg te strepen.
Iets te genoeg. Ik zou de BB58 altijd houden omdat hij fatsoenlijk draagt, ook al is de Omega geweldig.
Welnee. Acht is heel beschaafd. Maar eerlijk is eerlijk, de Damasko voegt eigenlijk niks toe als je de GS GMT gebruikt waar hij voor gemaakt is, en de Omega duiker eigenlijk ook niet.
Ze maken mooie kistjes voor zes horloges. Twee weg is al meer dan voldoende.