Jouw collectie op één foto deel IX

:grin: Drie wegstrepen van de vier linker horloges was zijn eigen oorspronkelijke voorstel.
Naar jouw argumentatie oordelend kan @richardr het beste de Damasko skippen en de rest houden. Zes in de box en een om de pols :+1:t2:

2 likes

Overzicht van de huidige stand van zaken.
Denk dat ik voorlopig wel klaar ben.

47 likes

Ik vind jouw pasha ook echt een knaller hoor. Zie je (te) weinig! Geniet van je collectie. :+1:t3:

1 like

Thanks! Blijf het ook een bijzonder leuk (niet persé mooi :wink: ) model vinden.

Sorry voor de slechte kwaliteit collage, die is wel érg gecomprimeerd.

1 like

Een zomerse update van de huidige stand van zaken :sunglasses:.

Nu nog een duiker :thinking:.

62 likes

Leuke collectie! Gevarieerd, maar spot toch een lichte voorkeur voor Grand Seiko, Zenith en Breitling.

Hoe lang ben je bezig geweest om ze allemaal op tijd te zetten?

2 likes

Cool!

1 like

WoW :star_struck:

1 like

Well spotted, Sir!

Viel wel mee. Veel zonder datum. Denk 20 minuten. Maar ik hou ervan met m’n horloges te foemelen.

4 likes

inderdaad :heart_eyes: mooie selectie :ok_hand:

waarom?
ik zou in hetzelfde segment blijven, maakt het plaatje nog mooier :ok_hand:
of je zit veel aan het water :smiley:

1 like

Erg blij hiermee! Kan niet wachten tot ik nog een keer een Breitling Navitimer en een Zenith el Primero defy 21 erbij kan voegen

34 likes

Scherp :grin:

1 like

Mooie collectie. Welke duiker heb je in gedachten? :thinking:

1 like

Mooi kwartet. Leuke en goede keuzes heb je gemaakt :+1:t2:

1 like

Dank je :blush:.

Waarom nog een duiker? Zou natuurlijk nog wel meer willen toevoegen. Maar de grens van een collectie horloges die ook worden gedragen is zo ongeveer bereikt. En voor mijn gevoel hoort in een collectie horloges ook een duikhorloge thuis. Dus dat zal waarschijnlijk de volgende (laatste?) stap worden, wellicht met wat offers. Maar hij moet natuurlijk wel bij de rest van de collectie passen.

1 like

De blijvers:

Flink aan het afbouwen (geweest). Nog twee te verkopen. Maar dit zijn de blijvers dus. Draagbaar, voor elke gelegenheid wat en comfortabel.

74 likes

Wat een droomcollectie :heart_eyes:

1 like

Allemaal mooi! :clap:

1 like

De droom is en zal blijven een Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe (5000 1110 B52A). Ben ook erg onder de indruk van de Omega Seamaster 300 Heritage (234.30.41.21.01.001).

Maar ik denk dat het een Breitling wordt: een Superocean, een Superocean Heritage of een Chronomat GMT.

1 like

Dankjewel!

1 like