Hele mooie en leuke collectie! Welke Nomos en Cartier staan er op de lijst?
Mooie eigenzinnige collectie. Je hebt smaak Vincent
Bedankt Jorne ik denk aan de nomos tetra. Daarvan heb ik 2 configuraties in mijn hoofd. De Cartier zal hoogstwaarschijnlijk de tank Française 2302 zijn. Ik wil vooral een typische witte plaat- zwart romeinse cijfers- geblauwde wijzers combinatie.
Bedankt Arjen het leuke aan het forum is dat je bij erg veel collecties vrijwel altijd de alias kunt puzzelen. Denk dat dat met mijn collectie ook wel moet lukken
Mooi de Longines! Blijft een topper
Prachtige collectie Vincent!
Echt mooie bijzondere stukken ook👌🏻
Bedankt Sebastiaan
Ik mag weer posten hier vanwege een NA, nl. de PRX. Een bescheiden toevoeging qua prijs, maar de looks en afwerking zijn dat zeker niet. Heerlijk voor met een Hawai shirtje
Mooie collectie!
Mooie set hoor erg mooie DJ ook. Moeilijk om hier mijn favoriet in aan te duiden.
Die Chopard is echt gaaf, had ik nog niet eerder gezien.
Knappe collectie.
Mooie collectie, ik probeer het op max 4 te houden wat aardig lukt heb er nu 3
Welke cartier heb je op het oog?
Die Seiko is echt tof
Net nog een leuke review van gezien.
Bedankt🙏. Ik denk aan de tank française 2302. De ouwe.
Na een aantal jaren hobbyen heb ik een bescheiden collectie met een stuk of 20 horloges uit de periode 1940-1990.
Ambities voor na de vakantie:
1 er ontbreekt nog een chronograaf (ben aan het inlezen op jaren 60 of 70 Heuer);
2 Van ieder merk maximaal 1 horloge, dus 2 omega’s en 1 seiko vervangen door merken die nog niet vertegenwoordigd zijn. Dat gaat nog hoofdbrekens opleveren
Ben geen kenner heb m even opgezocht op chrono, de diamantenversie of staal of ouder?
Heel mooi !
Mooie Polerouter Hans! En DJ natuurlijk
Die had je gauw gespot. Nog steeds heel happy mee