Jouw collectie op één foto deel IX

Mooie collectie!

1 like

Mooie set hoor :ok_hand:erg mooie DJ ook. Moeilijk om hier mijn favoriet in aan te duiden.

1 like

Het lijkt er toch wel op dat ik rust heb gevonden met dit duo.

35 likes

Die Chopard is echt gaaf, had ik nog niet eerder gezien.

1 like

Ik ben van 2 naar 3, de Seiko is erbij gekomen.

37 likes

Knappe collectie.

1 like

Mooie collectie, ik probeer het op max 4 te houden wat aardig lukt heb er nu 3 :slight_smile:
Welke cartier heb je op het oog?

1 like

Die Seiko is echt tof :hugs:
Net nog een leuke review van gezien.

1 like

Bedankt🙏. Ik denk aan de tank française 2302. De ouwe.

Na een aantal jaren hobbyen heb ik een bescheiden collectie met een stuk of 20 horloges uit de periode 1940-1990.
Ambities voor na de vakantie:
1 er ontbreekt nog een chronograaf (ben aan het inlezen op jaren 60 of 70 Heuer);
2 Van ieder merk maximaal 1 horloge, dus 2 omega’s en 1 seiko vervangen door merken die nog niet vertegenwoordigd zijn. Dat gaat nog hoofdbrekens opleveren :thinking:

41 likes

Ben geen kenner heb m even opgezocht op chrono, de diamantenversie :slight_smile: of staal of ouder?

zie pica’s
Heel mooi !

2 likes

Mooie Polerouter Hans! En DJ natuurlijk :wink:

Die had je gauw gespot. Nog steeds heel happy mee :+1:

1 like

Vandaag uitgestald in een reis etui… maar dit etui misstaat niet als box vind ik. :grimacing:
Van links naar rechts:
Fossil, Citizen, Anker, Seiko5 SNK809 en om mijn pols Seiko5 SNK381K1

20 likes

Wow! Supermooie en veelzijdige collectie!:heart_eyes:

12 likes

De stalen versie. Hier een mooier plaatje:

12 likes

Thanks! Collectie vind ik dan zo groots klinken, teveel horloges wordt ik onrustig van :sweat_smile:

Ziet er strak uit en weer wat opgestoken. De datum in het midden is miss nog wel mooier dan bij de galbeeXL. Succes met de zoektocht nu/tzt.

1 like

Los van nog wat los klein spul, weer terug naar een 2 piece collectie :smiling_face_with_three_hearts: zou er nog wel graag eens een Tank Solo bij willen maar potje is nu wel ff leeg :sweat_smile:

43 likes

Ik ben 2,5 jaar geleden de hobby en dit forum in gerold (via Google - nieuwsgierig naar het horloge van Sergio Herman kwam ik uit op het bekende mensen topic). In die tijd is de collectie gegroeid en gekrompen (minimum 2, maximum 12+) en zijn er heel wat merken langskomen: Vostok, NTH, Seiko (vintage en modern), Squale, Serica, Omega, Citizen, Casio, nomos, smiths, Doxa, en ook een aantal vintage merken die niet meer bestaan als Concordia, Olma, Kasper en Kelek.

Nu heb ik er 4 en dat is wel een mooi aantal voor mij:

Twee stalen horloges voor elke dag (een duiker en een sportieve dresser) en twee beukers voor sport en spel (en wellicht vakantie). De g-shocks zijn beide tof maar eentje gaat er weer weg denk ik.

Ik ben er dus achter dat ik op dit moment een stalen horloge met bracelet het tofst vind. Ik overweeg om op termijn een moderne Datejust toe te voegen, wsch op jubilee, in de plaats van de GS en/of de tudor. Een Rolex en een Casio lijkt me een mooi duo :grin:. Wat denken jullie HF?

DJ erbij?
  • Yes en de Tudor eruit
  • Yes en de GS eruit
  • Yes en beide eruit
  • Neuh - lekker zo laten
  • Anders, nl.

0 stemmers

5 likes