Jouw collectie op één foto deel IX

In de boeken wel ja, maar voor mij is dit het meest dressiest horloge. Een echte dresser is niks voor mij.

2 likes

heb je de speedy bij elkaar?? :money_mouth_face:

1 like

40 likes

Het horloge ging gelijk terug naar de horlogemaker. Ze vonden het wel fijn dat het mij was opgevallen. Zelf hadden ze er namelijk niet naar gekeken en vertrouwde hun horlogemaker blind.
Ik had wel kenbaar gemaakt dat ik er van af ging zien, maar ze wilden wel nog even bellen als ie terug was. Waarschijnlijk denken ze dat ik dan wel interesse heb.

In principe wel. De BB58 gaat vrijdag naar de nieuwe eigenaar. Uiteraard zal die dan ook pas gaan betalen. Ik juich nog niet te vroeg hahaha. Maar het is 99% zeker dat de deal door gaat. Hij heeft zelfs al een Steel Reef Clasp gekocht :grin:

1 like

dus zaterdag kunnen we de nieuwe aanwinst verwachten als vrijdag alles goed gaat :sunglasses:

1 like

Mag ik deelnemen aan het gesprek?
Mooie line up

1 like

Weer wat aanwinsten de laatste tijd dus een mooie gelegenheid voor een greep uit de collectie.

32 likes

Ik hoop het wel. Ik ben al wel hier en daar aan het informeren naar prijzen die ze me kunnen geven voor een nieuwe.

1 like

top man hoop dat je hem vlug om de pols hebt,het is je gegunt :+1:

1 like

Dankje :blush:

Prachtig trio zo :star_struck:

1 like

Heb er maar 3, dus de collectie vd moeder van m’n kinderen er ook maar bij:

Vlnr:
Hers:
Certina
Oris
Longines

Aquastar
Wyler
Boctok

19 likes

Huidige stand:

Voor alle gelegenheden wat.

77 likes

Knap hoor :ok_hand:t2:

Maaruh… ben je nu aan het opbouwen of afbouwen? :grin:

11 likes

Ik weet het niet meer :sob:

13 likes

Oh dan is het goed :grin::+1:t2:

9 likes

@tompj Volgens mij hebben daar meer mensen last van, inclusief ondergetekende. :grimacing::grin:

3 likes

Behalve dat ene horloge om indruk te maken als ze vragen of je een saturatie duiker bent :sunglasses:

12 likes

Prachtig! Mis je geen duiker?

1 like

Nope

2 likes