Jouw collectie op één foto deel IX

Geweldig mooie collectie :star_struck:

1 like

Laat je niet misleiden door de foto’s. De verhoudingen van die Doxa zijn perfect.

1 like

image

1 like

Kringgesprek!

41 likes

Of toch wel… :sweat_smile: :sweat_smile:

Iets met less is more…

Nu gaan we echt stoppen

heeeeeel misschien nog een zwarte Pelagos 42mm erbij…misschien 🫣

33 likes

Dan zou ik toch eerder de iwc chrono terug halen. Mooie set verder.

2 likes

Prachtig horloge. Net zoals de Monaco, maar toch niet helemaal mijn ding. Stalen duik en sport horloge zijn toch meer mijn smaak. De Cartier is mijn “dresser”. Die vind ik nog steeds de beste allrounder, maar die ben ik nog aan het “indragen”. Ik kan nog niet zo zorgeloos omslingeren.

2 likes

Je schrijft sporthorloge verkeerd :upside_down_face:

3 likes

Alleen deze nog :joy: :sweat_smile:

18 likes

Hoe was je bezoek dinsdag? Kunnen ze iets doen aan de trage reset?

1 like

In de boeken wel ja, maar voor mij is dit het meest dressiest horloge. Een echte dresser is niks voor mij.

2 likes

heb je de speedy bij elkaar?? :money_mouth_face:

1 like

40 likes

Het horloge ging gelijk terug naar de horlogemaker. Ze vonden het wel fijn dat het mij was opgevallen. Zelf hadden ze er namelijk niet naar gekeken en vertrouwde hun horlogemaker blind.
Ik had wel kenbaar gemaakt dat ik er van af ging zien, maar ze wilden wel nog even bellen als ie terug was. Waarschijnlijk denken ze dat ik dan wel interesse heb.

In principe wel. De BB58 gaat vrijdag naar de nieuwe eigenaar. Uiteraard zal die dan ook pas gaan betalen. Ik juich nog niet te vroeg hahaha. Maar het is 99% zeker dat de deal door gaat. Hij heeft zelfs al een Steel Reef Clasp gekocht :grin:

1 like

dus zaterdag kunnen we de nieuwe aanwinst verwachten als vrijdag alles goed gaat :sunglasses:

1 like

Mag ik deelnemen aan het gesprek?
Mooie line up

1 like

Weer wat aanwinsten de laatste tijd dus een mooie gelegenheid voor een greep uit de collectie.

32 likes

Ik hoop het wel. Ik ben al wel hier en daar aan het informeren naar prijzen die ze me kunnen geven voor een nieuwe.

1 like

top man hoop dat je hem vlug om de pols hebt,het is je gegunt :+1:

1 like

Dankje :blush: