Jouw collectie op één foto deel IX

De Tag Heuer is naar een iemand die hem wel zal dragen, zo is de collectie weer terug naar 4.

64 likes

Mooie collectie. Welke draag je het meeste?

De blauwe Datejust heeft iets speciaals heb ik gekocht toen ik nog in de horeca in de bediening stond. Dit was mijn 1e grote aankoop, nadat ik jaren er van droomde om een Rolex te kopen/hebben. Was toen 19, ik weet nog dat ik de nacht voordat de verkoper langs zou komen niet heb geslapen. Die draag ik het meeste, de constellation en gouden datejust zijn bijna in te goede conditie om te dragen, maar die probeer ik wel af en toe om te slingeren. De omega op de blauwe nato is prachtig maar heeft me toch nog niet gepakt, denk dat ik ook van deze afscheid zal gaan nemen.

4 likes

Heerlijk wat een set chronos!

1 like

Leuke en mooie collectie.

Die prx had voor mij niet gehoeven maar begin te begrijpen waarom dit zo een leuk horloge is voor velen :sunglasses:

1 like

Alsof ik mezelf hoor praten :stuck_out_tongue:

Ik overwoog ook een Datejust maar heb dat nu even op laag pitje gezet omdat ik sinds kort in bezit ben van een GS Taisetsu. Ik vind dat teveel overlap hebben.

Dat vind ik ook bij jou collectie. Dus ik zou dan de GS eruit doen als je een DJ aanschaft.

1 like

Die gouden Datejust is erg chique zeg! Mooi ook met die linnen (?) plaat erin.

Jaa! Is een linnen dial 1600 in topconditie! Draagt echt heel erg chique, is denk dit een van de weinige volgouden Rolexen is die niet patserig overkomt.
Heb er een nieuwe band voor onderweg, dat gaat smullen worden!

5 likes

Dat is het. In deze uitvoering stemt hij me vrolijk. Daarbij ook historisch verantwoord :nerd_face:

1 like

Heel tof ook! Een echte Datejust-killer in mijn ogen.

2 likes

Goedemorgen HF,

Na >meer dan 25 jaar verzamelen heb ik een kistje samengesteld met “van alles wat”. Van links boven naar rechts onder alles “op leeftijd” gesorteerd. De Datejust is met medio 1985 productiejaar de oudste. de Omega is uit 1993. De Submariner Sultan Dial uit 2006.
Grappig genoeg zijn zowel de Submariner Hulk (MK1) en de DayDate met Portugese dagschijf uit 2011.

Mijn enige moderne horloge in deze setting is de Tudor BlackBay 58 - 925, mijn enige zilveren horloge, dat sprak mij super aan toen die uitkwam, daarom meeteen gekocht.

Zonnige :sunny: groeten uit Twente

85 likes

Geweldige collectie!

2 likes

Dit is het (voor nu :innocent:).

De Doxa, G-Shock, Hydroconquest zien regelmatig het strand en de zee (of om te tuinieren :sweat_smile:). De Tissot en Junghans zien vooral de zakelijke kant van het leven. De Rado is van alle markten thuis, maar zeker bij leuke casual gelegenheden. De Hamilton is voor de nette aangelegenheden met toch een bijzonder spraakmakende twist.
En de Seiko 5 GMT staat in de hoek, deze mag het nest verlaten.

42 likes

Thanks Stefan :pray:t2:

1 like

Heerlijke collectie :star_struck::heart_eyes:

1 like

Thanks Anthony! :facepunch:t2:

1 like

Ik zie beweging in het blauw. Wat zit er aan te komen?

1 like

Dat is een goede vraag. Ik twijfel nog een beetje. Ik stel in elk geval vast dat ik iets sportiefs wil hebben, maar dat de Wolbrook en de Seiko 5 het niet helemaal redden naast de Breitling en de Nomos.

Kan zijn dat ik voor een SPB31x ga, maar het idee van een sportief (niet-duik-)horloge op een mooie stalen band laat me ook nog niet helemaal los. Misschien moet ik gewoon gaan sparen voor een BB58 of zo. Ik moet er nog even op broeden.

18 likes

Mooi, zeker de zwarte.
Iets dat ook heel leuk is, tikkeltje duurder wel: Doxa 300

1 like

Die is zeker tof, maar ik heb een beetje moeite met de breedte van de kast t.o.v. de bezel.

Ik zou dan eerder voor de 600 gaan, maar die schijnt ergonomisch volstrekt onmogelijk te zijn:

7 likes