Cool ding
Maar SW330-2
Cool ding
Maar SW330-2
Mja. En geïntegreerde bracelet. En 3,8k.
Gehad, maar indd altijd een mooie optie
Al vaker naar gekeken. Heel sympathieke chrono!
Ik moet zo’n flessenopener op een panerai hebben ben ik achter. Quaranta luminor is zeker een optie.
Cool, maar ook duur geworden vind ik.
Geen due
Heerlijk buiten de doos zoals verwacht van jou. Best een heel cool ding, maar kan niet zoveel met het merk. Die man op de laatste foto kijkt ook al bedenkelijk.
Komt er nog wel een keer, maar niet nu nee
Wow, met name die linker is mooi. Eén van de weinige Rolex modellen die ik zelf ook wel zou willen.
Ja, op bepaalde manier mooier dan een Day-Date, door de rustigere plaat
Nu schiet ik mezelf in de voet, want deze wil ik eigenlijk zelf heel graag.
https://bare-watches.com/product/panerai-luminor-base-8-days
Maar deze zou er perfect tussen passen en draagt echt lekker.
Titanium en 8 days zie je niet vaak op een Panerai.
Het 8 days uurwerk heb ik ook gehad en is echt super gaaf. Deze heeft dan ook nog een sandwich plaat (ik had een witte).
Voor de rest. Hele mooie collectie!
De Explorer eruit, deze erin
https://www.horlogeforum.nl/t/jaeger-lecoultre-polaris-green/465920/2
Wat denk je hiervan?
Lekker hoor zo die knallers in combo met de Casio’s . Ben benieuwd wanneer je de Cartier Tank gaat waarderen.
Grts en succes verder met de collectie
Die wil ik indd nog eens proberen
Heel fraai! Moet ik ook echt eens passen.
Ik heb een 44 luminor gehad en dat moet ik toch maar niet meer doen. Al zal titanium absoluut helpen.
Ik denk dat ik ze te klein vind 🫣
Hierbij de laatste stand van zaken. De sub is net aangekocht (nog niet binnen) en de sinn is net verkocht. Ik heb ze er wel maar bij gezet voor de volledigheid.
Ik heb besloten rigoureus te gaan snoeien in de collectie. Ik heb teveel en hoewel ik ze allemaal heel mooi vind, draag ik eigenijk vooral de datejust en af en toe de breitling. Ik wilde altijd al een sub, die komt er dus nu. Verder word ik momenteel nergens echt hebberig van, misschien is het tijd voor een horlogepensioen.
Naast de sub, datejust en breitling is er nog ruimte voor max 4 horloges in de doos. Wat zouden jullie doen in mijn plaats?
Verder schoon schip maken en er weer een chrono bij:
Geef maar een seintje als de Oris eruit moet;)! Of de Aero maar dat zal niet haha.
Gaaf hoor! Zoiets is ook beetje mijn doel; wil naar 3 stuks.
Moet je ff bij @Rolopalooza aankloppen. Mooie Flyback chrono is het. Was er best wel van onder de indruk.
En dan ook net die sinn die verkocht is niét wegstrepen