Jouw collectie op één foto deel IX

Oooei nu al? Haha mooie collectie.
Komt tijd komt raad.

Rigoureus is prima :+1:t2:, welke breitling zou je me aanraden?
Het mooie van deze vind ik is dat hij lekker dun is en maar 40mm is.

1 like

Jups super leuk ding. PM maar als je interesse heb @Erik11 :+1:t2:

1 like

Die had hij beter kunnen houden :thinking:

2 likes

De keuze is reuze

13 likes

Na 9 maanden is er weer een hoop veranderd in mijn collectie.

Van:

Naar:

Gezien de daling van de prijzen voor de Explorer I, denk ik dat ik toch maar eens ga sparen om er eentje toe te voegen als vervanging van de Santos🤔.

29 likes

Je hebt hem uiteindelijk weg gegaan dus misschien is het antwoord voor de hand liggend, maar hoe beviel de Tag Heuer? Ik zit daar al een tijdje op te azen! Lijkt me fantastisch om te hebben:)

Ik heb maar een bescheiden collectie maar ben er wel blij mee. De Pontiacs!!

28 likes

En al het andere mooi :star_struck:. Geniet er van!

1 like

Dank je👍

1 like

Ik vond het op zich een mooi horloge met fijne afmetingen die via het grijze circuit met flinke kortingen is te verkrijgen. Alleen toen ik een mooie aanbieding van de Speedmaster zag, waarbij ik de Carrera kon ruilen voor praktisch de prijs die ik ervoor had betaald, was de keuze ook wel weer snel gemaakt. Puur omdat ik de Speedmaster meer vond hebben dan de Carrera.

1 like

Zo Gerard dat is een prachtige collectie, ik heb geen likes meer dus doe ik het op deze manier.

1 like

Dank je wel!!:watch::+1:

Ze excelleren juist naast elkaar :ok_hand:

De Explorer heb ik inmiddels vervangen door een generatie ervoor, maar het gaat om het idee.

27 likes

39mm?

Nope, de 114270.

19 likes

Zo, mooi scherp!

1 like

16570 polar staat hoog op mijn lijst, tijdje terug nog om gehad. I love it en het verlangen er naar wordt steeds groter.

Gmt gaat niet weg vanwege emotionele waarde. Maar de burgundy die zou misschien nog wel eens kunnen gaan. Maar helaas gaat die niet genoeg opleveren om het grootste deel van de explorer re financieren. Oftewel daar moet toch echt voor gespaard gaan worden. 🥲

Er gaat sws een sinn u50 komen. Die is ook lekker plat. Maar ergens wil ik op dit moment nog niets weg doen. Vervelende hobby ook :sweat_smile:

2 likes

Als je nou nog meer verkoopt kun je flink upgraden. Die seamasters zouden bij mij het best morgen verlaten net als deze cartier.

Dan heb je 3 rolexen een top speedy en dan en gevulde pot. Dan zou je die sub nog kunnen inruilen tegen een blro pepsi 5 digit (of zelfs een 1676) of een Submariner 1680! en dan nog iets moois erbij kopen. :sunglasses:

Beloof je er een nachtje over te slapen?

Dj, dweller en speedy in elk geval niet verkopen. 🫶

Deze kan natuurlijk ook:

of zelfs gewoon tussendoor even een tudor 54bb :sunglasses:

Oh en deze kan ook:

ik beloof het voor jou een zacht prijsje.

12 likes

Dan zou ik voor nu gewoon genieten. De drang naar anders komt er toch uiteindelijk want zoals je al aangaf…

Voor mij is minder beter. In plaats van dagelijks wisselen, heb ik nu een horloge een paar dagen achter elkaar om de pols. Een wissel doe ik pas als ik zin heb in die andere. Toen de collectie groter was had ik midden op de dag juist spijt dat ik dat ene horloge niet om had gedaan. Vond ik heel vervelend.

Anyhow smaken en inzichten veranderen. Wat ooit mijn grail was, werd te groot en lomp voor me.

Nogmaals. Carpe diem en als het niet meer fun is. Veranderen. Is ook weer het leuke van de hobby. :wink:

1 like