Jouw collectie op één foto deel IX

39mm?

Nope, de 114270.

19 likes

Zo, mooi scherp!

1 like

16570 polar staat hoog op mijn lijst, tijdje terug nog om gehad. I love it en het verlangen er naar wordt steeds groter.

Gmt gaat niet weg vanwege emotionele waarde. Maar de burgundy die zou misschien nog wel eens kunnen gaan. Maar helaas gaat die niet genoeg opleveren om het grootste deel van de explorer re financieren. Oftewel daar moet toch echt voor gespaard gaan worden. 🥲

Er gaat sws een sinn u50 komen. Die is ook lekker plat. Maar ergens wil ik op dit moment nog niets weg doen. Vervelende hobby ook :sweat_smile:

2 likes

Als je nou nog meer verkoopt kun je flink upgraden. Die seamasters zouden bij mij het best morgen verlaten net als deze cartier.

Dan heb je 3 rolexen een top speedy en dan en gevulde pot. Dan zou je die sub nog kunnen inruilen tegen een blro pepsi 5 digit (of zelfs een 1676) of een Submariner 1680! en dan nog iets moois erbij kopen. :sunglasses:

Beloof je er een nachtje over te slapen?

Dj, dweller en speedy in elk geval niet verkopen. 🫶

Deze kan natuurlijk ook:

of zelfs gewoon tussendoor even een tudor 54bb :sunglasses:

Oh en deze kan ook:

ik beloof het voor jou een zacht prijsje.

12 likes

Dan zou ik voor nu gewoon genieten. De drang naar anders komt er toch uiteindelijk want zoals je al aangaf…

Voor mij is minder beter. In plaats van dagelijks wisselen, heb ik nu een horloge een paar dagen achter elkaar om de pols. Een wissel doe ik pas als ik zin heb in die andere. Toen de collectie groter was had ik midden op de dag juist spijt dat ik dat ene horloge niet om had gedaan. Vond ik heel vervelend.

Anyhow smaken en inzichten veranderen. Wat ooit mijn grail was, werd te groot en lomp voor me.

Nogmaals. Carpe diem en als het niet meer fun is. Veranderen. Is ook weer het leuke van de hobby. :wink:

1 like

Er moet altijd iets blijven om naar toe te werken zullen we maar zeggen :ok_hand:t2:

Snap wel wat je bedoeld. Wat in mijn geval wel helpt is, dat ik altijd maar 2 van waarde in huis heb. Want die draag ik voornamelijk het meeste. Soms heb ik idd wel de zelfde soort gedacht. Maar ik kan niet altijd zomaar bij de rest, dus leg ik me er ook wel snel bij neer. En wat ook helpt als ik aan het werk ben, draag ik overdag een Casio. En na werk tijd slinger ik pas iets anders om, op die manier draag ik 1 horloge ook al snel meerdere dagen.

1 like

Dit

1 like

Mocht je hem beschikbaar hebben;)!!

1 like

Die van mij blijft

Shit

1 like

Misschien eerst maar weer eens watafbouwen naar dit:

En dan dit laten gaan:

Dat is een beetje waar ik nu aan denk.

29 likes

Ah. Die jlc is wel erg lekker. Veel meer mijn smaak dan die nomos. Zou die zelf switchen.

Maar goed, gewoon doen toch? Tis niet alsof je het niet terug kan kopen.

2 likes

Vooruit dan maar.

Goede suggesties hoor Bricky! Maar upgraden is geen doel op zich meer. Voel me bij deze bedragen nog net comfortabel, maar met wat schuiven zijn er indd leuke dingen mogelijk. Een Pepsi of 1680 zijn wel zwakke plekken…

4 likes

Er mogen er slechts drie van de vier weg Tom

Anders worden we boos :rage:

12 likes

Tom, die MUT mag je niet laten gaan, veel te mooi. En ik krijg dat niet uitgelegd om die te kopen :rofl:

4 likes

Goed plan!

En ik snap de jlc Mut moon.

1 like

Daarbuiten heb ik je vorige MUT Moon, @tompj, en heb je deze toch weer opnieuw gekocht. Geen angst dat je m straks toch weer wilt hebben?

1 like

Mijn collectie, er is nog plek :joy:

21 likes

Ik denk nog even na hoor. Ik vind de blauwe toch de mooiste, dus als hij weg is komt er waarschijnlijk geen meer. Gelukkig hoeft hij niet weg, dus voorlopig heb ik hem.

1 like