Jouw collectie op één foto deel IX

Er moet altijd iets blijven om naar toe te werken zullen we maar zeggen :ok_hand:t2:

Snap wel wat je bedoeld. Wat in mijn geval wel helpt is, dat ik altijd maar 2 van waarde in huis heb. Want die draag ik voornamelijk het meeste. Soms heb ik idd wel de zelfde soort gedacht. Maar ik kan niet altijd zomaar bij de rest, dus leg ik me er ook wel snel bij neer. En wat ook helpt als ik aan het werk ben, draag ik overdag een Casio. En na werk tijd slinger ik pas iets anders om, op die manier draag ik 1 horloge ook al snel meerdere dagen.

1 like

Dit

1 like

Mocht je hem beschikbaar hebben;)!!

1 like

Die van mij blijft

Shit

1 like

Misschien eerst maar weer eens watafbouwen naar dit:

En dan dit laten gaan:

Dat is een beetje waar ik nu aan denk.

29 likes

Ah. Die jlc is wel erg lekker. Veel meer mijn smaak dan die nomos. Zou die zelf switchen.

Maar goed, gewoon doen toch? Tis niet alsof je het niet terug kan kopen.

2 likes

Vooruit dan maar.

Goede suggesties hoor Bricky! Maar upgraden is geen doel op zich meer. Voel me bij deze bedragen nog net comfortabel, maar met wat schuiven zijn er indd leuke dingen mogelijk. Een Pepsi of 1680 zijn wel zwakke plekken…

4 likes

Er mogen er slechts drie van de vier weg Tom

Anders worden we boos :rage:

12 likes

Tom, die MUT mag je niet laten gaan, veel te mooi. En ik krijg dat niet uitgelegd om die te kopen :rofl:

4 likes

Goed plan!

En ik snap de jlc Mut moon.

1 like

Daarbuiten heb ik je vorige MUT Moon, @tompj, en heb je deze toch weer opnieuw gekocht. Geen angst dat je m straks toch weer wilt hebben?

1 like

Mijn collectie, er is nog plek :joy:

21 likes

Ik denk nog even na hoor. Ik vind de blauwe toch de mooiste, dus als hij weg is komt er waarschijnlijk geen meer. Gelukkig hoeft hij niet weg, dus voorlopig heb ik hem.

1 like

Er moet nog wat groens bij.

Mooie collectie, maar je mist nog een PONTIAC.
Veel plezier ermee!!:watch::+1:

Leuk om een keer een foto van mijn collectie te delen in dit topic! Ik ben best tevreden en ben blij dat het weliswaar een behoorlijke hoeveelheid is, maar dat alles nog voldoende polstijd krijgt.

Eigenlijk zijn er nog twee plekjes vrij in de horlogedoos, dus ik kijk nog uit naar buitenkansjes of échte toevoegingen. Al zullen extra horloges misschien wél resulteren dat bepaalde horloges niet meer worden gedragen. Misschien nog een leuke GMT? Of nóg een chrono, toch wel mijn favoriete type horloge…? :stopwatch::sunglasses:

18 likes

Nog een Timex chrono erbij

De Pan Am in sinds deze week weer beschikbaar :ok_hand:

10 likes

Ja zou best een aardige toevoeging zijn! Iets ‘flieger-isch’ heb ik ook nog niet, dus ticks another box :wink: dank

1 like

Deze op een andere band is toch best cool :sunglasses:
Ik kijk er ook regelmatig naar. Maar, mag van mezelf even niets aanschaffen

1 like