Er moet altijd iets blijven om naar toe te werken zullen we maar zeggen
Snap wel wat je bedoeld. Wat in mijn geval wel helpt is, dat ik altijd maar 2 van waarde in huis heb. Want die draag ik voornamelijk het meeste. Soms heb ik idd wel de zelfde soort gedacht. Maar ik kan niet altijd zomaar bij de rest, dus leg ik me er ook wel snel bij neer. En wat ook helpt als ik aan het werk ben, draag ik overdag een Casio. En na werk tijd slinger ik pas iets anders om, op die manier draag ik 1 horloge ook al snel meerdere dagen.
Goede suggesties hoor Bricky! Maar upgraden is geen doel op zich meer. Voel me bij deze bedragen nog net comfortabel, maar met wat schuiven zijn er indd leuke dingen mogelijk. Een Pepsi of 1680 zijn wel zwakke plekken…
Ik denk nog even na hoor. Ik vind de blauwe toch de mooiste, dus als hij weg is komt er waarschijnlijk geen meer. Gelukkig hoeft hij niet weg, dus voorlopig heb ik hem.
Leuk om een keer een foto van mijn collectie te delen in dit topic! Ik ben best tevreden en ben blij dat het weliswaar een behoorlijke hoeveelheid is, maar dat alles nog voldoende polstijd krijgt.
Eigenlijk zijn er nog twee plekjes vrij in de horlogedoos, dus ik kijk nog uit naar buitenkansjes of échte toevoegingen. Al zullen extra horloges misschien wél resulteren dat bepaalde horloges niet meer worden gedragen. Misschien nog een leuke GMT? Of nóg een chrono, toch wel mijn favoriete type horloge…?