Jouw collectie op één foto deel IX

Van de week mijn eerste Rolex gekocht, de Datejust 16013 uit 1978 met de champagne linen dial. Erg blij mee :slight_smile:

18 likes

Mooie upgrades! Die Chopard ook :ok_hand:t2:.

Die Carrera heb ik ook ooit gepast, is een verrassend mooi model! Je kunt ze goed krijgen met korting.

1 like

Goed plan!

1 like

Een pepsi zou echt top zijn!

1 like

Less is more. Maar het heeft de neiging om af en toe toch weer “more” te worden.

Dit is er nu, plus een kleine side-collectie van dingen die niet weg gaan maar ik ook niet regelmatig/bijna niet draag.

De SPB143 gaat er misschien uit; supertof ding maar zou net iets kleiners/eleganters willen. De Nomos Club vind ik ook een leuk ding maar draag ik te weinig. De Nomos Orion gaat nooit weg maar wel naar de side-collectie.

Dan blijft dit over:

Volgens mij heb ik dan wel een redelijk setje; net, klassieker en sportief, staal en leer, en de GMT is ook mijn beater. Misschien wat veel zwarte plaat en weinig kleur :thinking:
Mis ik iets anders?

50 likes

De hanhart eruit voor een el primero?

1 like

Buiten het feit dat ik de Hanhart nog steeds graag om doe, en er leuke El Primeros zijn, wat schiet ik daar mee op, in de verzameling?

2 likes

Kleur. Helemaal wanneer je een gouden doet.

Mss moet je die wisselen naar een ander kleurtje, je neigt verder nogal naar zwart/ wit. Mss is dit iets te opvallend voor jouw. Erg mooie collectie verder :ok_hand:

1 like

Oh ja, de kleuren versie kan natuurlijk wel.
Weet alleen niet of ik daar de Hanhart voor op wil geven :thinking:

Ja, misschien heb je gelijk. Wat op zich jammer is want de kleur op zich vind ik heel mooi. Maar goed, het weinig dragen zegt al genoeg natuurlijk.

1 like

Gooi je je speedmaster eruit.

2 likes

Neen. Die gaat er nooit uit :slight_smile:

1 like

Nomos Club geeft al kleur, dus terug in de main collectie. Daarnaast de BB54 erin ipv de Seiko, en klaar :grin:

Prachtige collectie :star_struck:

12 likes

Ik zou zeggen, niets meer aan doen!

Als je perse nog iets wilt toevoegen dan zou een duiker de set mooi complimenteren.

Doxa in een funky kleurtje misschien?

4 likes

Schitterende balans in de collectie! Niks meer aan doen;)

1 like

Nog niet eerder gehoord, even onthouden deze. Zo lukt het mij waarschijnlijk ook om een 3-piece collectie aan te houden.

7 likes

Sommigen hebben gewoon meerdere three piece collecties :grin:

10 likes

De Club in de huidige kleur is echt heel tof, maar ik draag hem gewoon niet. Ik denk wat @Colnago zei misschien wel klopt. Te opvallend voor mij :man_shrugging:

Thanks!

2 likes

Saai ding man.

Oranje breitling?