Van de week mijn eerste Rolex gekocht, de Datejust 16013 uit 1978 met de champagne linen dial. Erg blij mee
Mooie upgrades! Die Chopard ook .
Die Carrera heb ik ook ooit gepast, is een verrassend mooi model! Je kunt ze goed krijgen met korting.
Goed plan!
Een pepsi zou echt top zijn!
Less is more. Maar het heeft de neiging om af en toe toch weer “more” te worden.
Dit is er nu, plus een kleine side-collectie van dingen die niet weg gaan maar ik ook niet regelmatig/bijna niet draag.
De SPB143 gaat er misschien uit; supertof ding maar zou net iets kleiners/eleganters willen. De Nomos Club vind ik ook een leuk ding maar draag ik te weinig. De Nomos Orion gaat nooit weg maar wel naar de side-collectie.
Dan blijft dit over:
Volgens mij heb ik dan wel een redelijk setje; net, klassieker en sportief, staal en leer, en de GMT is ook mijn beater. Misschien wat veel zwarte plaat en weinig kleur
Mis ik iets anders?
De hanhart eruit voor een el primero?
Buiten het feit dat ik de Hanhart nog steeds graag om doe, en er leuke El Primeros zijn, wat schiet ik daar mee op, in de verzameling?
Kleur. Helemaal wanneer je een gouden doet.
Mss moet je die wisselen naar een ander kleurtje, je neigt verder nogal naar zwart/ wit. Mss is dit iets te opvallend voor jouw. Erg mooie collectie verder
Oh ja, de kleuren versie kan natuurlijk wel.
Weet alleen niet of ik daar de Hanhart voor op wil geven
Ja, misschien heb je gelijk. Wat op zich jammer is want de kleur op zich vind ik heel mooi. Maar goed, het weinig dragen zegt al genoeg natuurlijk.
Gooi je je speedmaster eruit.
Neen. Die gaat er nooit uit
Nomos Club geeft al kleur, dus terug in de main collectie. Daarnaast de BB54 erin ipv de Seiko, en klaar
Prachtige collectie

Ik zou zeggen, niets meer aan doen!
Als je perse nog iets wilt toevoegen dan zou een duiker de set mooi complimenteren.
Doxa in een funky kleurtje misschien?
Schitterende balans in de collectie! Niks meer aan doen;)
Nog niet eerder gehoord, even onthouden deze. Zo lukt het mij waarschijnlijk ook om een 3-piece collectie aan te houden.
Sommigen hebben gewoon meerdere three piece collecties
De Club in de huidige kleur is echt heel tof, maar ik draag hem gewoon niet. Ik denk wat @Colnago zei misschien wel klopt. Te opvallend voor mij
Thanks!
Saai ding man.
Oranje breitling?