Jouw collectie op één foto deel IX

Ik zou zeggen, niets meer aan doen!

Als je perse nog iets wilt toevoegen dan zou een duiker de set mooi complimenteren.

Doxa in een funky kleurtje misschien?

4 likes

Schitterende balans in de collectie! Niks meer aan doen;)

1 like

Nog niet eerder gehoord, even onthouden deze. Zo lukt het mij waarschijnlijk ook om een 3-piece collectie aan te houden.

7 likes

Sommigen hebben gewoon meerdere three piece collecties :grin:

10 likes

De Club in de huidige kleur is echt heel tof, maar ik draag hem gewoon niet. Ik denk wat @Colnago zei misschien wel klopt. Te opvallend voor mij :man_shrugging:

Thanks!

2 likes

Saai ding man.

Oranje breitling?

Thanks! Ja, zou kunnen. Heb wel een zwak voor Doxa, maar heb een 300t professional gehad, maar ook weer weggedaan :thinking:

Hahaha; het zijn er maar een paar, maar sommige horloges draag ik niet veel/bijna niet maar mogen om emotionele redenen nooit weg :slight_smile:

Hahaha, zo geredeneerd heb ik al een paar kleine collecties en kan er best wat bij :joy:

1 like

Een Nomos Club in Cream Coral is blijkbaar te veel voor me, dan heb ik zo’n vermoeden dat oranje Breitlings ook niet echt m’n ding zijn :joy:

Nee, Breitling heeft soms leuk spul maar is op veel vlakken niet mijn merk.

Had jij niet een sub en 5 polerouters? :joy:

5 likes

Huidige stand van zaken. Happy mee :ok_hand:

37 likes

Di9hduBW0AAoDQP

9 likes

Hoezo understatement….:grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Mooie collectie en goede keuze voor de 4 piece. Al vond ik de Zurich WT beter passen dan de huidige Nomos.

1 like

Nope!

Heel erg fraai zo.
Geniet in ieder geval even van deze prachtige collectie :star_struck:

1 like

De Hanhart, JLC en Santos zijn de toppers! De rest doet mij minder

1 like

Als je het zó zegt klinkt het wel…. bijzonder, ja :joy:

1 like

Hahaha, dankje! De 6 zullen voorlopig wel even blijven, denk ik :slight_smile:

1 like

Thanks! Dat is ook wel iets wat ik kan waarderen aan deze hobby; allemaal een liefde voor horloges maar hele uiteenlopende keuzes.
Soms zie ik een hele uitgebreide en lyrische NA over iets waarvan ik denk “daar wil ik niet eens in de buurt van zijn”, maar ik kan wel genieten van het enthousiasme en liefde van de ander dan voor dat horloge :slight_smile:

2 likes