Voor wie nu zegt “Hee, da’s veel spul met een lichte plaat”… ja, maar dat kan ook een thema zijn. Oh, en dan zou ik een kleinere doos kopen.
De ultieme ironie is dat ik zelf weiger om rigoreus te zijn met m’n eigen horloges. Maar zowel jij als ik hebben veel te veel sporthorloges / duikers met een draaibare bezel. Dat is een feit.
Verfrissende kijk fate. Is wel erg ver verwijderd van het ‘zwarte seiko duikers met een verdwaalde rolex met witte plaat ertussen’ thema wat het nu is.
De gouden pr516gl, links onderin, is er eentje met bijbehorende papieren, gekocht in libië.
Dit, samen met een gouden uiterlijk dat Moammar wel zou kunnen bekoren, heeft deze tot de Khadaffi-special omgedoopt.
Hahaha… We hebben wellicht een totaal andere kijk op markt en waarde, maar qua smaak liggen we niet ver uit elkaar, denk ik soms. Ik kan jou toch ook wel betichten van een zeker classicisme.
Hoe ouder ik word hoe meer ik ontdek dat een dress watch prima als daily kan, en hoe meer tool watches naar de niche verbannen worden.
Dat was tien jaar geleden andersom.
Een netter ogende witte platen verzameling is een toekomstbestendig, in mijn ervaring.