Thanks! Ja, zou kunnen. Heb wel een zwak voor Doxa, maar heb een 300t professional gehad, maar ook weer weggedaan
Hahaha; het zijn er maar een paar, maar sommige horloges draag ik niet veel/bijna niet maar mogen om emotionele redenen nooit weg
Hahaha, zo geredeneerd heb ik al een paar kleine collecties en kan er best wat bij
Een Nomos Club in Cream Coral is blijkbaar te veel voor me, dan heb ik zo’n vermoeden dat oranje Breitlings ook niet echt m’n ding zijn
Nee, Breitling heeft soms leuk spul maar is op veel vlakken niet mijn merk.
Had jij niet een sub en 5 polerouters?

Volgens mij heb ik dan wel een redelijk setje;
Hoezo understatement….
Mooie collectie en goede keuze voor de 4 piece. Al vond ik de Zurich WT beter passen dan de huidige Nomos.

Mis ik iets anders?
Nope!
Heel erg fraai zo.
Geniet in ieder geval even van deze prachtige collectie
De Hanhart, JLC en Santos zijn de toppers! De rest doet mij minder

Hoezo understatement….
Als je het zó zegt klinkt het wel…. bijzonder, ja

Geniet in ieder geval even van deze prachtige collectie
Hahaha, dankje! De 6 zullen voorlopig wel even blijven, denk ik

De Hanhart, JLC en Santos zijn de toppers! De rest doet mij minder
Thanks! Dat is ook wel iets wat ik kan waarderen aan deze hobby; allemaal een liefde voor horloges maar hele uiteenlopende keuzes.
Soms zie ik een hele uitgebreide en lyrische NA over iets waarvan ik denk “daar wil ik niet eens in de buurt van zijn”, maar ik kan wel genieten van het enthousiasme en liefde van de ander dan voor dat horloge
Je zei rigoreus, dus ik negeer alles wat je zei over de sub en de breitling even.
Dit zou rigoreus zijn. Ik zou daar een Breitling B09 met zilveren plaat bij doen, en een Breguet Classique 5157 in roségoud, en dat zou het zijn.
Voor wie nu zegt “Hee, da’s veel spul met een lichte plaat”… ja, maar dat kan ook een thema zijn. Oh, en dan zou ik een kleinere doos kopen.
De ultieme ironie is dat ik zelf weiger om rigoreus te zijn met m’n eigen horloges. Maar zowel jij als ik hebben veel te veel sporthorloges / duikers met een draaibare bezel. Dat is een feit.
Ik ben het niet vaak met je eens Fate.
Maar in deze suggestie kan ik mij helemaal vinden.
Stuk voor stuk mooie horloges die alle situaties coveren.
+1 voor het lichte platen thema.
Hele leuke set hoor. Maar snap je punt mbt inkrimpen. Gefeliciteerd met de Sub
Verfrissende kijk fate. Is wel erg ver verwijderd van het ‘zwarte seiko duikers met een verdwaalde rolex met witte plaat ertussen’ thema wat het nu is.
Gaat de khadafi-special eruit.

khadafi-special
?