De gouden pr516gl, links onderin, is er eentje met bijbehorende papieren, gekocht in libië.
Dit, samen met een gouden uiterlijk dat Moammar wel zou kunnen bekoren, heeft deze tot de Khadaffi-special omgedoopt.
Ik wilde het net al zelf tikken. Wat heb jij een zelfkennis
Je hebt er 3. Geef het maar gewoon toe: ook bij jou is de hobby uit de hand gelopen.
Kei en keihard inderdaad . Ik schaam me er niet eens voor.
Wie weet, ik beleef er nog altijd lol aan maar draag hem veel te weinig. Sentimentele waarde is wel erg groot bij deze
Geweldig
Smiths is vertrokken, dus dit is de huidige stand.
39mm. Is toch wel mijn ideale maat.
Maar financieel gezien is beide houden nu nog geen optie.
Jammer, maar je hebt toch mooi even plezier gehad van de Rolex.
Pelagos eruit dan. Explorer is veel meer daily.
Als je lang genoeg wacht, vervalt dit argument hoogstwaarschijnlijk. Mooie combi zo.
Ruilen voor een oranje?
Hahaha… We hebben wellicht een totaal andere kijk op markt en waarde, maar qua smaak liggen we niet ver uit elkaar, denk ik soms. Ik kan jou toch ook wel betichten van een zeker classicisme.
Hoe ouder ik word hoe meer ik ontdek dat een dress watch prima als daily kan, en hoe meer tool watches naar de niche verbannen worden.
Dat was tien jaar geleden andersom.
Een netter ogende witte platen verzameling is een toekomstbestendig, in mijn ervaring.
Saai
Klopt
Haha, daar heb je ook een punt.
Al vind ik de Pelagos meer mijn stijl
Ik sla even over, aangezien ik die ook niet ga dragen
De Pelagos past simpelweg beter bij jou Dan. Ranger ernaast en klaar
Daar zit ik inderdaad aan te denken
Alle Tudoristen begrijpen je
En bijvoorbeeld de Pelagos houden en in plaats van de Explorer een Aqua Terra? Budget vriendelijkere optie.
Afhankelijk van de financieën er gewoon een weg doen. Beide kunnen prima als one-piece, denk ik. Tegen de tijd dat je het zat bent, ruilen voor een ander?