Jouw collectie op één foto deel V

Aha! Zat toch te denken aan de nieuwe 36mm met nieuw rolex uurwerk. Het 3230 uurwerk. Met gepatenteerde Chronergy-echappement.

3 likes

Pestkop. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die zou ik wel willen voor list ja. Batman of Pepsi maakt mij geen zak uit. Ik wil 'm!!! :heart_eyes: :+1:

Heb ik gehad. De Explorer I 39mm 214270 MKII. Maar die heb ik destijds (na slechts 3 weken) verkocht voor een sub. Hij zou ooit nog terug komen maar mijn vriendin heeft ook de Explorer I. Daarom ben ik ook uiteindelijk voor de nieuwe Explorer II 226570 gegaan.

Not my cup of tea. Erg veel geld voor een Seiko en zou voor zulke bedragen toch elke keer iets anders kopen uit Zwitserland.

Erg mooi maar mijn vorige generatie Omega Speedmaster Professional Moonwatch op hesalite heeft toch mijn voorkeur.

Ik snap wel je idee erachter maar ik zou ook denken aan nog een GMT Master II of Explorer I. Iets in die trant. En wellicht een Grand Seiko erbij. En toch een Speedmaster Professional Moonwatch, nieuwe model met 3861 METAS uurwerk met saffier glas en display caseback.

2 likes

De 39mm Explorer I was mijns inziens de ultieme Explorer I. Eeuwig zonde dat er nu alleen een 36mm versie is. Maar gelukkig is er de Explorer II…

6 likes

Ja cool he dat Citizen zijn duik horloges in zijn duikfles doos levert. :sunglasses::+1:

Ja geinig, dat wel. Al zou je nooit een horloge er ook echt in opbergen.
Ik heb er zelf ook ergens 1 onder in een lade liggen. :grimacing:

Ik blijf het toch zeggen… Hou er alsjeblieft mee op deze onnozele zin te gebruiken! Het is en blijft niet hetzelfde, wat jij persoonlijk er ook van vindt… Daarbij is het geen argument!
Tot slot zouden een hoop ‘Zwitserse’ rakkers een voorbeeld aan echt in-house kunnen nemen, laat staan of ze daar wel echt geproduceerd/gemaakt worden… Zitten schijnbaar nogal veel ‘leugenaars’ daar…

8 likes

Ho ho rustig maar meneertje. Is gewoon mijn gevoel bij Grand Seiko. En dat ligt aan mij en niet aan Grand Seiko. Maar ik zie mijzelf daar geen duizenden euro’s aan uitgeven. Dat mag toch? Zullen wel meer mensen hier zijn die er zo in staan…

1 like

:joy_cat:

Godsamme. Ik heb het gevoel dat ik de laatste tijd alleen maar nog op HF kijk om te lachen om zulke opmerkingen.

6 likes

Ik kan niet zien wat voor horloges erin zitten. Over het algemeen zou ik denken less is more. Quality over quantity. But that just is me. Denk dat je met al deze horloges ook wel een dikke Vacheron had kunnen kopen.

4 likes

Dat hoeft natuurlijk ook niet. Heb laatst nog een GS hier verkocht voor minder dan EUR 1500. Het hoeft allemaal niet zo duur te zijn.

6 likes

Leuk die X33👍en mooie PAM👌

1 like

Ja maar dat is een Quartz en die zou ik niet willen. Als er een Grand Seiko zou komen dan het liefst een Springdrive

Tnx, nooit gedacht dat ik ooit een PAM zou kopen maar de mediterraneo wijzerplaat en dat die in 42mm kwam gaf de doorslag.

1 like

Ik snap dit wel. Ik heb zelf ook niet veel met die daihatsu finished seikos.

Mooi spul maar niet mijn can of beer.

2 likes

Ik heb hetzelfde hoor. Ik vind het heel knap hoe ze alles afwerken en polijsten, maar ik zou het zelf niet snel kopen. Bij hoogwaardige horloges denk ik op een of andere manier altijd aan een Zwitsers horloge.

2 likes

Wat ik zou doen is alles verkopen en allemaal Seikos kopen. Wellicht ook een idee. Van een boel geld voor een Seiko naar een boel geld voor Seiko’s.

8 likes

#JeSuisKoekoek

3 likes

Het mooiste van alles is dat dit zijn eigen woorden zijn. Toch jammer. Ik adviseer een Grand Seiko maar zelf ga ik m echt niet kopen hoor :laughing:

Kun je short gaan op grand seiko? Vraag dit voor een vriend :rofl:

5 likes