Als ik een shitter zou kopen, dan zou ik een GS halen.
Zeker. Ik heb 250 piek en een bult hoofdpijn ingeleverd op een nieuwe GS.
Nimmer wieder.
Als ik andere GSen hier voorbij zie komen valt dat reuze mee …
Krengen zijn bakstenen.
Prima ervaring dus voor jou want het klinkt hetzelfde als een avondje zuipen.
Heh, hij is naar iemand op MP gegaan. Daar ook gekocht?
Beauty
Geniet er van
Nee via Jaap vorige week, maar hij heeft hetzelfde nummer op de caseback als die van jou. Nog steeds in perfecte staat, dus veel licht heeft hij bij je koper ook niet gezien.
@LeftLiner dank!
Ah, cool. Enjoy!
Een stiekeme lowballer die je op HF geen bod durfde te doen?
Dat was op maat gemaakt goed bedoeld advies voor een specifieke collectie waarin een Grand Seiko niet zou misstaan (kijkend naar de keuzes van stukken in die specifieke eerdere collectie). Ik heb een saaie toolwatch collectie die voornamelijk Rolex/Tudor en Omega Speedmaster man on the fucking moon georiënteerd is. Dan had je kunnen weten dat Grand Seiko er bij mij niet een, twee, drie in komt. Dat is veel te exotisch en buiten de bekende paden voor mij.
ik ben nieuwsgierig naar welk horloge(merk) u op de plank recht boven heeft staan met witten wijzerplat en Romeinse cijfers
Ik dacht serieus dat het een fles lachgas was
Historisch gezien is de 36mm de enige juiste versie van de Explorer. Het model gaat zelfs verder terug dan de Submariner en is in feite ook minder veranderd.
Klopt, maar ik had het mooi gevonden als ze zowel de 36 en de 39mm erin gehouden hadden. Zeker omdat 39mm wel echt qua maattvoering voor vele de sweetspot is. Daarnaast zijn er na het simultaan verdwijnen van de Oyster Perpetual 39’s geen 39mm modellen meer in het assortiment bij Rolex.
Daarnaast is 36mm voor veel mannen helaas gewoon echt te klein. Ik heb zelf de nieuwe Explorer I 36mm even om gehad en hij draagt echt als een 34.5mm. Was echt geen gezicht. Mijns inziens was de 39mm Explorer I gewoon echt de perfecte Explorer I. Was geschikt voor zowel mensen met kleine als grote polsen. Nu met de 36mm is het voor veel mensen en no go geworden…
Ik denk dat je mijn Frederique Constant FC302-p4s4 bedoelt. Prachtig horloge!
Hier kan je wat meer foto’s zien.
Beide 1953 toch?
Imho was de eerste Rolex met bezel een turnograph in 53.
De voorloper van sub en gmt.
Zou het dan eindelijk?
Nivada Grenchen de deur uit en de UG terug van een poetsbeurtje. Dus nog maar eens een groepsfoto.
Ben echt heel blij met deze set en zie er niet snel eentje vertrekken.
Wel nog een plekje vrij…. Liefste een ontzettend mooie handopwinder/micro rotor (independent) waarvan het uurwerk een kunstwerk is. Echter is dat bijna altijd 10k + en de pot is leeg
Een Tool/diver
Een iconische Chronograaf
Een Bi compax chrono
Een Rolex op oyster
Een gouden dresser