Jouw collectie op één foto deel V

Leuke verzameling!

Hierbij goedbedoeld advies… niks meer aan doen :smiley: :wink:

2 likes

Helemaal top zo!

1 like

Misschien tijdelijk een Dan Henry panda of zo of een blauwe Kamasu om dat gat op te vullen? Mijn ogen bloeden namelijk van die leegte.

Vette collectie!

1 like

Gave collectie en eigenlijk is niks meer nodig! Je hebt alles, maar misschien een gave, gekke onnodige complicatie? Jumping hour? Een wijzer? Beetje fun horloge? Alles kan erbij!

1 like

Of lekker een groene alpinist ertussen :sunglasses:

Hoe dan ook een toffe collectie!

1 like

Mooie diverse collectie. Eventuele aanvulling een praktisch vakantiehorloge als een G-shock ofzo :stuck_out_tongue:

2 likes

Hier de huidige stand van zaken. :rainbow: :unicorn:

Ben best wel tevreden maar de onrust steekt zijn kop weer op.

Betrap mezelf erop dat ik weer met een schuin oog aan het kijken ben naar een toevoeging.
Het schiet op dit moment alle kanten uit :upside_down_face: :woozy_face: :exploding_head:, op dit moment zitten de PAM 512, Omega PO, IWC ingenieur en een Sinn 903 in mijn hoofd of toch maar een groot deel verkopen en gaan voor een saaie sub :confounded:

Ach, zo blijf je een beetje bezig :wink:

34 likes

Hé, een witte Explorer! De wisseltruc is gelukt dus. En goed om de Aerospace weer te zien.
Je hebt best goede smaak, eigenlijk.

1 like

Stand van zaken momenteel. De Beijing watch zal een catch and release worden in verband met de aankoop van de Cartier.

Die zal vervangen worden door iets met een blauwe dial :ok_hand:

33 likes

Mooie collectie zo!

1 like

Mooie collecties mannen!:+1:t2:

2 likes

Thanks Siedo, en de aerospace blijft een favoriet :muscle:

1 like

Dat is een heel goed advies :grinning:

Ik kan hem opvullen met een g-schock voorlopig.

Ah ja die ligt ergens in een la. Vakantie horloge is ook de Pelagos, die kan overal tegen :slight_smile:

Zeker ik mis een Seiko of Grand Seiko :wink:

1 like

Ah fijn. Ik ben gerustgesteld.

1 like

Ik heb nog wel n mooie Ya, euh… :rofl:
Wanneer AP?

Hahah, hou op boef.

Heb woensdag een afspraak staan om de mogelijkheden te bespreken :crossed_fingers:

5 likes

Update:

Ik heb het horloge al verkocht voordat ik het in huis heb. Grapje kost me 20 piek afschrijving.

16 likes

Was toch geen succes die Chinese Patek?

Nee, hij was niet duur genoeg. Alles moet duur zijn!!1!

9 likes

Nee maar even serieus. Wat is de reden dat ie zo snel alweer weg gaat?