Potje memory gespeeld?
Mooi hoor wat een keuzes👍
Damn die onderste.
Ipv een independent zou ik een fotocursus doen …
Zo’n mooi spul verdient betere foto’s.
Als ik zo naar mijn collectie kijk word ik enorm blij.
Toch staat er nog flink wat te gebeuren dit jaar. 
Je gaat er nog twee Rolexen bij kopen
De puoches heb je al 
Smaak ! 
Mooie set dit !
Hé! Is dat niet dezelfde collectie als gisteren?
of gaan we elke dag weer jouw zelfde collectie hier zien? 1x per maand of eerder als er iets nieuws is, is voldoende hoor. 
Momenteel best tevreden qua verscheidenheid… Nu rustig aan kijken wat een volgende wordt. Maar 6 stuks is voor mij een perfect aantal, dus vanaf nu een erin = een eruit.
Soms lijkt het wel of de camera van mijn telefoon een aardappel is, wat een slechte kwaliteit. Hoe dan ook, hierbij mijn collectie 
Dankje! Je hoort me zeker niet klagen 
Niet helemaal conform topic titel; want losse foto’s van hetgeen mijn huidige stand van zaken betreft 
Deze is incoming…
En de rest is al ingekomen 
Zeker een hele leuke mooie collectie zo bij elkaar. Allemaal verschillend qua uitstraling.
Wow die Omega wat een tof model vind ik dat zeg.
Daar zitten een aantal hele gave horloges tussen
die certina en explorer blijven top. Maar die zwarte seadweller en zwarte sub, bijten die elkaar niet?
Jij hebt het ook wel redelijk alle eindbazen in horloge land verslagen of niet? Wat een super dikke verzameling! Heb je horloges inmiddels ook al uitgespeeld? 
Thenks! Dat is de, voluit, Omega Speedmaster Spacemaster Z33. Titanium kast.
Feit is dat ze beide staal zijn en een zwarte wijzerplaat… Daarnaast zijn ze toch wel erg verschillend! De SD is een “stukje” groter en zwaarder, heeft een heel andere kijk op de wijzerplaat dan de Sub; want die heeft een gebold saffier van ruim 5mm dik plus de inner ring met de tekst daarop. Die maakt overigens deel uit van de constructie waardoor hij zo extreem waterdicht is. Dus ja ik snap je… maar ze zijn beide uniek wat dat betreft!
Dank je
Wat bedoel je met uitgespeeld? Ik denk dat onder de liefhebber altijd wel de drang naar iets nieuws blijft bestaan. Ongeacht wat je bezit of bezeten hebt. Derhalve geloof ik ook niet in grail of iets dergelijks. Op het moment dat je die bezit komt er geheid weer een andere “grail”. Het is gewoon leuk om met horloges en de hobby bezig te zijn. En dat kun je in elk prijssegment doen!