Jouw collectie op één foto deel V

Nee joh. Tuurlijk hij is groter dan de Breitling 817.

Maar een heel andere kast en echt heel goed draagbaar voor een slanke pols :grin:

1 like

Iets nieuws in de doos?

Lastig te zien…

Mooie collectie!

1 like

wat een schitterend collectie!

1 like

Nee eromheen. Nieuwe watchroll en pouches.

Nog meer? En voegt dat nou echt wat toe in dit topic? Maak dan een “Show je watch
boxes, rolls en pouches” aan.

3 likes

Een update van mijn horloge gerelateerde verzameling

FIFY.

1 like

Heerlijke set zo man! Genieten :+1:t2:

1 like

Super set. Wat nieuws op het oog i.p.v. de iwc?

1 like

Lug to lug 51mm… Dat gaat 'm niet worden. Vind 'm echt super maar gewoon net te groot voor mijn dames polsje :frowning:

Ik zit op 3 incomings te wachten dus daar gaan we maar eens voor zitten. Het kan even duren vrees ik… :frowning:

4 likes

Same here, ik wil hem wel, maar niet zo groot

1 like

Inderdaad, doe ik alle dagen :wink:

Als je goed kijkt zie je:
Een super accurate quartz (-1/+1 per jaar) in een ‘klassieke kast’ op een ‘oyster’ stijl band, limited editie
Een 44GS kast met een prachtige blauwe ‘iwate’ dial op staal, hier niet de 235 maar de 231 versie (Japanse boutique) met een hi-beat uurwerk
Een 62GS kast met een machtige ‘wolken’ wijzerplaat, titanium en een springdrive uurwerk (US only boutique versie) …
Zo heb ik een beetje ‘the best of recent’ GS om de pols :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Grotere pax kast kopen dan!

Mannen, @Rolopalooza en @maaske, deze pols van mij is 16,5. En misschien als ik mij ingespannen heb 17.

Dit horloge draagt super fijn. Ik ben erachter dat lug2lug en diameter niet zoveel zeggen. Passen is het devies.

. . .

@Rolopalooza dat gaan we dus doen. Passen :grin:

18 likes

Kijk ernaar uit :+1: :+1:

1 like

Lekker mien jong :muscle:

1. Zentona
1 like

Eens. Wij hebben dezelfde polsmaat en ik kon hem ook makkelijk hebben. :+1:t2:

1 like

Zo dat is mooi spul allemaal👍

1 like