En deze collectie ook
Lekker drietal hoor! @Sebastiaan
En @breakie wat een collectie, ik zou echt keuzestress hebben in de ochtend. Leuk zo die vele GS’s
JLC Reverso Tribute SS
Die wil ik wel graag maar is niet incoming.
Vooralsnog Mocht iemand m kwijt willen dan hoor ik het graag
Wat je ook doet ik zou die vintage (volledig gouden?) Longines niet weg doen. Echt een schitterend horloge uit the glory days of Longines!
Qua volgorde of qua samenstelling?
Die Longines is hopelijk wel een blijvertje
Die Longines is uit de jaren 90 met een valjoux 7750. Zonder afbreuk te willen doen kan dat allesbehalve de glorieperiode van Longines genoemd worden.
In de jaren ‘40 en ‘50 was Longines absolute top met grotere faam dan Patek en Rolex gecombineerd.
Ik dacht dat deze Longines uit de jaren 50-60 was. Excuus.
Jammer dat het nu een instap merk van de Swatch groep is geworden. Begrijp mij niet verkeerd ze maken nog steeds schitterende en goede horloges. Maar ze opereren wel op een ander niveau inderdaad.
Wel jammer dat een merk als Longines door Swatch zo vern**kt is.
Heb wel het gevoel dat swatch bezig is Longines weer wat eigen karakter te geven… maar tis droefenis geweest.
Ik vind ze qua modellen momenteel juist erg goed bezig, vooral de heritage lijn is echt heel fraai. Draag er nu ook een
De laatste paar jaar is Longines mijns inziens ook bezig met een comeback. Veel leuke vintage inspired reissues.
De Heritage lijn en zeker deze legend diver zijn inderdaad erg gaaf! Vind dat ze met de nieuwe Hydroconquest met ceramische bezel ook lekker bezig zijn.
Dat is waar ik met name aan denk. Jouw diver had alleen geen datum moeten hebben
Je had maar één taak.
En iedere keer een andere broek aan! Dat vind ik wel tof.
Ik heb meer horloges dan broeken bedenk ik me nu.
Niet helemaal, maar dan heb je mijn schoenencollectie nog niet gezien