Lekker man die karma punten zijn alvast binnen
Toch ben je aardig actief met reageren Drebin
Oehhh gaan we schelden.
Wat zielig zeg, weg karmapunten
Mijn gevoel zegt me dat er met mijn aankoop die morgen bezorgd wordt niets mis is. Over de al dan niet echtheid van hetgeen op de foto staat ga ik geen oordeel vellen. Kennelijk kunnen anderen dat wel. Ik zal de Breitling als NA tonen zodra deze binnen is.
Dank voor de toegezegde tientjes die gelet op mijn andere hobby, lekker uit eten gaan, bijzonder welkom zijn. Help Opa de Culinaire zomer door
@Sandy jouw beurt deze week. Zou deze niet laten schieten als ik jou was. Ik zie café Alanya meets joret de bar al voor mij
Mooie DD is dat geelstaal?
Avenger ziet er op de foto’s top uit.
Maar ik zou 'm effe bij Gassan open laten maken, die kunnen het beter zien heb ik vrij recent gehoord.
Haha had het niet van zo dichtbij bekeken. Zo tuin je er maar mooi in zo blijkt. Wel jammer dat je hier ook je radar op scherp moet hebben de hele tijd…
Mooie set hoor
Het klinkt een tikje eigenwijs, maar vooralsnog twijfel ik niet aan de Breitling en onthou ik mij van een foto oordeel over getoonde collectie.
Bedankt!
Nog niet alles, maar mijn voorkeur wel uit naar sportievere horloges.
Och, eigenwijs is óók wijs, is maar een geintje natuurlijk, écht.
Ik hoop dat de Breitling wel oké is.
Maar ik schrik hier wél van…
Deze jongen is al 2 jaar lid van het forum, en misschien weet hij helemaal niet dat er fake horloges tussen zitten.
Ik bedoel horloge freaks zoals wij die al een tijd lid zijn gaan elkaar toch niet lopen belazeren (hoop ik)
Hou op met me, dit is toch geen schelden. Die man kan wel tegen een stootje. Deelt er zelf genoeg uit.
De vraag rijst of de fake melders gelijk hebben. Ik kan die vraag niet beantwoorden.
De Breitling op de foto’s lijkt me wel echt te zijn.
Die andere horloges zijn gewoon hele slechte fakes.
Stephan has left the building I’m afraid.
Kijk eens naar de 6 uur positie van die Submersible.
Een DayDate kost 36k list. Je weet wat je destijds betaald hebt. En hij noemt het zelf een investering. This is fishy…
Stel dat iemand zelf weet dat er flink wat fakes bij zitten, waarom zou je dan een overzicht foto gaan plaatsen. Daar kan ik niet goed bij.
Tof doen met spullen die je eigenlijk niet kunt betalen?