Jouw collectie op één foto deel V

Lekker vlaggers. Waarom vlaggen jullie mijn post?

Dit had een reden dat ik dit liet zien.
De gemeenschap moet gewaarschuwd zijn.

Soit. Heb m nu zelf verwijderd. Voor alle vlaggers. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Hij kijkt maar sip bij het nemen van de foto. Ik zou me de tanden bloot lachen als het allemaal echt was :upside_down_face:

2 likes

Nee. Staalgeel. :beers:

1 like

Hij leest anders wel mee. :see_no_evil:

1 like

Jezus heb ik een keer iets sociaals mis ik alle HF drama…

2 likes

Nee joh. Kijken hoever je kan gaan en hoe lang het duurt voordat men het ziet.

Heeft nog lang geduurd.

1 like

Op 220km afstand van Gassan kan dat ook hoor :joy:

1 like

Niks geks gewoon een doosje vol kermisklokken

2 likes

Als ze niet fake zijn eigenlijk ook :rofl:

2 likes

Inderdaad.
Als ik hem was, en overtuigd zijn van de “echtheid” van deze horloges, zou ik mij een ongeluk verdedigen…

Dat ziet er inderdaad uit als een neppert. Fake loser flexing squad in de house…

1 like

Volgens mij was er eerder al iets met een SD en een foute band als ik door zijn posts scroll…

2 likes

Misschien weet hij zelf niet dat het replica’s zijn?

Rolex Sea Dweller Only?

Echt een schande dat er dit soort leden op HF zitten en nog dan durven te zeggen; ik draag hem niet zo veel, want het is een investering.

Als je fakes hebt, prima. Maar hou dat lekker voor jezelf en ga er niet stoer mee doen.

Wat een ellende. Tijd om je HF lidmaatschap op te zeggen Stephan. :ok_hand:

7 likes

Tuurlijk weet hij dat wel. Als je kijkt naar de DD ontbreekt alle tekst op de dial, met uitzondering van het kroontje. Heel raar.

Zonder enig inzoomwerk is die DD zo nep als het maar kan maargoed ik lees dat hij het vaker post hier dus zal zich nu wel aan het mastruberen zijn op de reacties.

1 like

Inderdaad, of hem er af schoppen.
Hier worden mensen belazerd, en dat kan nooit de bedoeling zijn.

1 like

Is het aller trieste wat er is…

2 likes

10 likes

Als hij meeleest dan mag ik hopen dat hij @HorlogeOpa in ieder geval een PB stuurt om hem gerust te stellen over de gedane aankoop.
De vraag van Horloge opa onderaan de gearchiveerde verkoop is inmiddels ook verwijderd zag ik net?!

1 like