Ik heb contact met hem gehad en maak mij tot nader order geen zorgen over de Breitling. Over de rest van het gedoe heb ik geen mening.
Hoe zeg je het ook alweer: ‘Koop de verkoper?’
Ik zou die Breitling linea recta retour sturen
Zijn Panerai Sub is ook vaker gepost met een hoop hartjes. Die lijkt me toch ook niet fris. Helaas dus geen garantie.
Goed om te horen. Foto’s zagen er iig prima uit. Echt een prachtig model Breitling.
Ik hoop het voor je. Zijn credits en vertrouwen is anders wel instantly gone.
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard…
Zal ik hem eerst even (laten) bekijken?
Sorry?
Ik heb vanmiddag na de koop een digitale garantie pas via een link ontvangen en kon na zelf een account te hebben aangemaakt bij Breitling inloggen en mijn code invoeren met bijgaand resultaat. Morgen weten we meer maar vooralsnog twijfel ik niet aan het horloge en de informatie van de verkoper.
Gelukkig! Maar als ik nog een keer een horloge van het desbetreffende lid voorbij zie komen, dan scroll ik toch even verder…
Gossie. Heeft Stephan nou de posts van Stephan verwijderd… ai.ai.ai.
BS confirmed.
Dat lijkt de Big Pilot Bronze referentie IW501005
Met de verkeerde datum font zo te zien
@StephanS1985 we wachten op een officieel HF pers bericht…
Er worden hierboven namelijk serieuze verdenkingen op het bezitten en posten van replicas geuit. Je collectie overzicht foto lijkt (door jou zelf) verwijderd te zijn en vervolgens blijft het angstvallig stil. Ik denk dat het verstandig is om openheid van zaken te geven.
Nou journalist van The Watch Brigade, ik ben benieuwd. Onderste steen enzo.
Nietes, ik zit een film te kijken.
Hij komt echt niet meer terug hoor onder deze naam… Hij is gevlogen
Nee helemaal niet, maar op deze manier blijft de sensatie trein op volle toeren door razen. Dat is voor zijn eigen reputatie ook niet goed.