Is kwartier geleden nog online geweest dus lijkt wel het een en ander te lezen…
en ik een wedstrijdje voetbal
Lekker belangrijk. Zonder sensatie is HF maar een stoffig forum. Daar weet jij alles van
Lid is hier al meer dan twee jaar lid. Gaat al even mee en is niet van gisteren of vandaag. Daarnaast heeft hij recent nog een horloge verkocht aan een ander lid. Als hij hier leuk mee wil blijven doen dan lijkt het mij verstandig om openheid van zaken te geven. Oprecht goed bedoeld advies…
Dat is nu de reden dat ik geen Rolex koop
Ik denk dat er meer fakes van zijn dan echte die ik in het wild spot.
Nu een Netflix serie aant kijken: “Dynasty” en zelfs ik zie dat de Hulk in de serie fake is. Nu mijn kennis reikt enkel tot IWC en Breitling op dat vlak.
Yep
Hele mooie set! Genieten hoor
Dat is een stomme reden.
Zulke mooie stukken, zo een verschrikkelijke foto…
Leuke variatie!
En altijd op een krant of reclamefolder neergelegd. Ik vermoed dat daar geheime boodschappen in te vinden zijn maar ik kan maar niks vinden.
Minder Blacklist kijken
Dat denk ik zeker. No worries.
Ben erg benieuwd naar het officiële persbericht van @StephanS1985…
Zit toch niet zo te drammen nu je zelf eens niet in het schootsveld staat. Zoals ik begrepen heb heeft hij helemaal geen behoefte om hier met een reactie te komen en dat mag toch ook?
Lekker om eens niet zelf de clown te zijn he
Gewoon een dagje vrij nemen en ingelogd blijven. Ook goed voor TL
Dat snap ik heel goed. Ik zou daar ook helemaal geen zin in hebben.
Ik ga er verder ook geen woorden over vuilmaken, maar dit is wel het meest bijzondere wat ik op HF sinds mijn lidmaatschap heb gezien.
Dan heb je wel wat topics gemist hoor
Dat mag maar bijzonder is het wel als er aantijgingen zijn dat je hele collectie nep is…
En je dus veelvuldig neppers zou hebben gepost op dit forum wat tegen de regels is…