Omdat hij geen reactie meer geeft lijkt alles duidelijk toch?
Waarom? Gewoon over een tijdje terugkomen en hopen dat de storm weer is overgewaaid.
Dan zijn z’n horloges nog steeds nep
Denk niet dat hij dat niet al wist.
Maar wij willen drama! Bij gebrek aan interessante dingen in t dagelijks leven van de gemiddelde HFer
Hier moeten bepaalde figuren toch iets in herkennen
Op z’n minst net zo ergerlijk als valse persoonlijkheden. Je weet wel, die typetjes.
Ik denk dat deze IWC echt is. De fake loopt de wijzerplaat de 4 en de 2 niet tot de power reserve. Mij hier wat in verdiept n.a.v. de aankoop van mijn big pilot van een particulier op chrono24
Ik voel mij niet aangesproken. Fijne dag verder.
Maar voor alle zekerheid …
Geen idee. We gaan ervan uit dat hij dat wist, maar misschien in volle overtuiging dat ze echt zijn aangeschaft. En misschien is het lichtval op de horloges.
Zolang hij niets er over zegt en niemand benadeeld heeft in een verkoop, kun je denk ik er weinig over zeggen. Dus ik denk dat we hier even op de rem moeten trappen, misschien is er een goede reden voor, misschien ook niet. Het is in elk geval niet verstandig om hier foto’s van nepperts te plaatsen, want voor sommige hommages wordt je al met pek en veren afgevoerd. Ik verwacht dan ook eigenlijk, dat hij het niet express heeft gedaan (of hij is verkoper van dit soort meuk en kijkt of hij zelfs die horlogenerds hier om de tuin kan leiden)…
Datejust Wimbledon lijkt mij ook dubieus. De tekst Swiss en Made staan een kilometer uit elkaar. En de echte heeft ook geen 30 markering op 6 uur…
En hier onder nog een foto van een echt exemplaar dat te koop staat hier op het forum…
Vergeet niet dat zijn belichting enorm ruk is. Alle letters op de groene wijzerplaat zijn ook weg in dit licht.
Je vreet je teveel op. Geef die jongen even wat rust en misschien krijg je een antwoord. Inmiddels is hij óf al weg óf bang om überhaupt te reageren op dit moment omdat het toch niet geloofd wordt. Dus je krijgt zo geen antwoord.
Ik weet het niet Ralph. Chrono staat vol met die dial.
Ik weet wél dat ik voorlopig alleen nog koop bij een AD.
Met een Datejust II verdien je ook een ban eigelijk
FTFY
Nogal naïef. Welke liefhebber geeft nu bakken geld uit aan horloges zonder zich er in te verdiepen?