Jouw collectie op één foto deel V

Dit jaar wel, inderdaad.

2 likes

Ik denk meer dan we denken :thinking:

2 likes

Ik koop alleen nog ouwe seiko’s dus ik heb sowieso geen issue meer.

Op fake KS platen na dan… (voor als jullie dat popcorn topic gemist hebben in het vintage hoekje van ons forum :stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

Tuurlijk niet gemist. Maar waren het fake dials of redials :thinking:

1 like

Plat of Puntig, T of niet. That’s the question :face_with_monocle:

1 like

En die heeft ze niet :joy:

2 likes

Is door mijzelf verwijderd.

1 like

Kom op, nog een keer proberen :slight_smile:

2 likes

Het kan de besten overkomen. Zo las ik laatst iets over een fake Submariner transactie tussen gerespecteerde leden. Gelukkig kwam de koper er snel achter en is de deal weer omgedraaid.

Maar dat verhaal zit inmiddels in een doofpot. Zoals mijn Noob V7.

7 likes

En laat ik dat inlezen nu net zo leuk vinden.

1 like

Pff zal je maar zitten met een nepperd waar je bijna (of meer?) 10k voor hebt betaald.

Kijk zo sus je een wervelstorm. Akelig stil opeens, mooi zo.
Laat de collectie foto’s maar weer komen.

1 like

Weet niet of ik nog wel durf met een on topic foto :slight_smile: na een NA haal ik altijd de eerdere collectiefoto weg, zal einde week even een nieuw overzichtje maken! PS mijn sub komt gewoon van de AD in de tijd dat ze nog met korting verkocht werden dus die durf ik er wel in te laten ondanks de scherpe controle hier :rofl:

3 likes

Ik wel ik ben niet bang

#Paxlife

9 likes

Ja maar daar zijn geen horloges op te zien Ralph :slight_smile:
Dit is alleen een ikea reclame…

8 likes

antwoord:

Ik heb het horloge niet zelf nieuw gekocht bij een AD maar 2e hands in het grijze circuit maar ik ben er wel langs een AD mee geweest afgelopen woensdag en die heeft hem gecontroleerd op echtheid.
De constatering is dat het om een origineel horloge gaat maar de band is is niet van de sd4k maar van een susmariner…Ik baal hier wel ontzettend van zeker omdat het toch waarde verminderd is…

Ja er is nu niets meer aan te doen heb er de gewone prijs voor betaald maar dat is inmiddels alweer zo’n 2 jaar geleden… Jammer genoeg… Ik kom er wel weer overheen hoor.

:sweat_smile:

2 likes

Ah, echt? Voor hetzelfde geld is de AD waar je hem kocht geen echte AD!!! Net als die Apple stores in China; https://www.bbc.co.uk/news/technology-14503724

Die Chinezen zijn daar sowieso goed in. Als ik mij niet vergis was er een heel bedrijf nep. Iets als Samsung ofzo. Iedereen die er werkte dacht zelfs dat ze bij het echte bedrijf werkten, alleen de eigenaren wisten dat het nep was… :scream:

3 likes

Scary….zal met spanning op de commentaren wachten….
Weet nog dat ik ooit een 5513 kocht (had ik hem maar gehouden) en dagen bezig geweest ben alle dial varianten te bestuderen om zeker te weten dat het ok was….

Van de Kringloop :joy:

Soort van, een goudinkoper die een beetje horloges erbij deed en die zijn prijs baseerde op de goedkoopste Sub op C24…

1 like