Jouw collectie op één foto deel V

Hahahaha klinkt veelbelovend :laughing:

1 like

Is toch goedkoper dan kopen & flippen. :grimacing::nerd_face::+1:

2 likes

:no_mouth:

Ik vond hem in het echt juist overtuigender dan op de meeste foto’s. Het moet maar net je smaak zijn, dat snap ik eigenlijk ook wel.

18 likes

Ik vind hem ook schitterend. Weggedaan, maar ik zou hem wel weer willen.

4 likes

Het concept alleen al vind ik cool :ok_hand:

1 like

Het is gewoon een fijne gedachte dat tijdens een stevige pot polo je glas beschermd is :wink:
Het omklappen zelf blijft bijzonder en voelt erg solide!

1 like

Ik ben een pennenklikker en een tafeltikker, zou er de hele dag mee zitten te klooien en dat vind ik wel een beetje spannend. Het werkt heel mooi en voelt solide maar niet 100x per dag solide naar mijn idee.

Met 8 jaar garantie kun je een aardig poosje veilig spelen :blush:

Dat is wel weer zo maar ze zien me al aankomen na drie jaar, dat is toch 109.500x

Aan de andere kant zeggen ze dat een Ikea kastje dat ook kan hebben en die kosten drie tientjes…

1 like

1 like

De huidige collectie

59 likes

Top!!!

Zo’n reverse kan je ook flippen zonder hem te verkopen :innocent:

12 likes

Mooi.

1 like

Prachtige collectie!!

1 like

Er is niets veranderd sinds mijn collage post, maar nu liggen ze eens allemaal samen!
Nog nooit 7 horloges gehad, het is even wennen. Keuzestress bestaat dan toch, of het is eerder “fear of missing out”… :sweat_smile:

De definitieve blijvers zijn de Oris, Speedmaster, Black Bay en de Nomos. De andere moet ik nog even afwachten :blush:

55 likes

Toffe collectie! Lekker gevarieerd. Nog wensen op je lijstje of even rust?

1 like

Die Air King is gaaf! :ok_hand::ok_hand:

1 like

Dankje!

Er is altijd wel weer wat anders die lonkt, maar telkens in de hogere prijzen. Dus dan moeten er al meerdere vertrekken om 1 te kopen en op dit moment vind ik ze dat niet waard…

• Een Cartier Santos 35mm vind ik wel iets hebben. Dressy maar op staal, die kan dan in de zomer ook om.
  • Een Grand Seiko spring drive, maar ik moet het juiste model nog tegenkomen. De techniek vind ik wel fantastisch. Misschien een SBGA293 (de grote broer van de SBGW die ik heb rechts op de foto).
  • En dan mijn 2 graalmerken: JLC en Lange.

Een Reverso classic small seconds vind ik altijd prachtig, maar die zou mijn Nomos volledig uit rotatie duwen vrees ik.
En een Lange, tja. Waanzinnig mooie stukken natuurlijk, maar om nu alles te verkopen om een instapper te kunnen bereiken… :sweat_smile:

Maar ze zitten nu allemaal in de juiste prijscategorie om comfortabel te dragen, dus ik houd het nog even zo :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik sluit niet uit dat ik wel eens eentje verkoop, als ik merk dat het geen blijver wordt.

3 likes

Mooie collectie! :ok_hand:

Goed om te lezen dat dit een blijver is, ondergewaardeerd merk op dit forum.

3 likes