Zeker! Je moet ze om hebben om het te begrijpen.
Die wijzerplaat is ongezien verfijnd, wat een kwaliteit. Ik heb deze gedragen de dag dat mijn zoon geboren was, dus die gaat nergens heen
Zeker! Je moet ze om hebben om het te begrijpen.
Die wijzerplaat is ongezien verfijnd, wat een kwaliteit. Ik heb deze gedragen de dag dat mijn zoon geboren was, dus die gaat nergens heen
Prachtige classic is het ook
Zeker! Past ook overal bij met de juiste strap en het heeft wat vintage allures door de afmetingen
Lekker!
Prachtige gevarieerde collectie!
Zou een top set zijn.
Chrono komt dan vanzelf
Of gewoon 2 keer een 3 piece…
Ik heb even snel gerekend maar dan kom ik uit op zes horloges. Hmm… ook doable.
mooie set zou dat zijn, maar ik zou wellicht nog een mooie rondige vintage(stijl) dresser erbij doen…
Nomos, vintage Seikootje ofzo.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Voorkeur gaat uit naar een KS of Lord Marvel.
Alleen zijn die heel lastig te vinden.
Heb jij iets leuks liggen?
Niet datumloos of in de perfecte staat die jij nastreeft denk ik. Dat ene ding wat in het blauw staat is misschien wat saai voor een KS, maar wel wat ik denk dat tof zou staan in je collectie.
Wellicht is een 44-9990 of die moderne reissue van vorig jaar een idee? Denk dat dat wel echt een goeie extra zou zijn.
Dit is wel een kanshebber. No date
Met de NAccutron heeft mijn collectie ook weer een update gekregen.
We zien een moderne Baltic Aquascaphe en Seiko Baby Alpinist, daarnaast 4 vintage stukken: Omega Constellation, Breitling Sprint, Bulova Accutron 7396 en een Seiko Dolce tankje.
Die laatste staat op de nominatie om te worden vervangen voor iets moderns. Mijn 6-stuks-collectie is me iets te zwaar op de vintage kant. Kanshebbers zijn de CW Supercompressor of misschien nog een Baltic (Dual Crown).
Mijn huidige three-piece. En vanwege mijn terugkerende voorkeur voor duikers hoop ik eind dit jaar een Submariner 124060 toe te voegen. Als mijn ultieme grail-watch.
Wat een beest is de Omega naast de Tudor.
Ja de BB58 voelt als een dress-watch in vergelijking met de Seamaster. Nu is de Seamaster wel echt een knaller! Met het zonnetje erop is het een heerlijk zomers horloge.
Heerlijke set dit hoor. Niet alledaagse horloges zitten ertussen. Erg leuk
Lekker setje👌🏻
Heel gaaf!