NA ZoemZoem! Bulova Accutron 7396

Sinds de start van mijn hernieuwde liefde voor horloges, nu zo’n twee jaar, trekken de Spaceview-uitvoeringen van Accutron-horloges mijn aandacht. Het zichtbare stemvorkuurwerk, het liefst in de supergave “TV-kast” van het 7396-model, zorgt keer op keer voor een dikke glimlach als ik er een voorbij zie komen.

Een half jaar geleden ben ik er meer werk van gaan maken; er moest er een komen! Ik informeerde bij wat HF’ers, vistte een paar keer achter het net en liet een deal klappen op Chrono klappen omdat ik de Italiaanse handelaar toch niet genoeg vertrouwde. Geen succes dus.

Gelukkig zit in Nederland @Accutron.nl die, na wat mails over en weer, wel een mooie 7396 voor mij in orde wilde maken. Vandaag mocht ik bij Gerrit in zijn werkplaats/museum/stemvorkwalhalla mijn eigen, superstrakke Bulova Accutron Spaceview 7396 met 214 calibre ophalen. Zonder further ado wil ik jullie dan ook voorstellen aan mijn NA:

73 likes

Mooi spul is dat toch! Geniet ervan :+1:

1 like

Heel bijzonder vind ik hem, enjoy!

1 like

Heel gaaf!

1 like

Oh wauw, die is echt gaaf man!

1 like

Het blijft mooie technologie, die stemvorken, en dit is een mooi exemplaar.
Geniet ervan!

2 likes

Dat is de perfecte omschrijving :joy: Hele mooi vangst! Zoem on! :ok_hand:

En groetjes van de family :grin:

3 likes

Ga ze ook alsmaar mooier vinden.
Niet met wat anders te vergelijken.

1 like

Thanks! De spaceviews zijn heel smaakgevoelig, maar ik vind ze supergaaf en deze is van superkwaliteit!

Ja, hij heeft echt een mooi atelier en weet er mooi over te vertellen :slight_smile: Jouw accutrons zijn ook prachtig!

4 likes

Gaaf man! :ok_hand:

1 like

Ik snap die glimlach wel…

1 like

Dat is gaaf! Heel gaaf

2 likes

Wat een mooie aanwinst! Geniet ervan, deze is als nieuw!!

1 like

Grappig, om zo’n grote weerstand te zien, samen met de spoeltjes in dit horloge.
Het geheel is fraai.

1 like

Prachtig horloge, heerlijke zooooooom

1 like

Die is echt gaaf. :smiley:

1 like

Heel heel heel heel gaaf

1 like

Poehee, gaaf hoor :ok_hand:t3:

1 like

Damn superrrrr!! Geniet ervan man!

1 like